Uurwerk niet oké? Looks zijn wel ![]()
Zit breitling met een collectie die te groot en onoverzichtelijk is met hele andere design language die niet perse onder een breitling vlag past.
Hadden ze overal een breitling uurwerk in gedaan.
Kon je ze niet voor deze prijs kopen
Bedienen ze geen nieuw aandeel van de markt.
En was jij nogsteeds ongelukkig vanwege de prijs.
Wat is volgens jou wel high end ten opzichte van Tudor dan?
Dus je zou een horloge van Gallet pakken en daar Breitling opzetten op basis van wat? En waarom? Om het duurder te maken?
Volgens mij heb je een les Marketing nodig. Ik denk dat als Tudor van jou zou zijn geweest je nergens over zou klagen namelijk… gezien het succes en de omzet. Vanaf de bank thuis is alles makkelijk! ![]()
Ik weet niet of ik die liever zou hebben dan de nieuwe sw200 eigenlijk.
En ja het origineel de 2892 en de sw300 zijn zeker top.
Niet voor dit geld vind ik toch. Bij Sinn krijg je dat wel al in een horloge van 1380 euro’s.
Even lui copy paste.
Kort samengevat, de voordelen van de Sellita SW200-2 ten opzichte van de SW200-1:
Langere gangreserve: ongeveer 65 uur in plaats van ±38–41 uur.
Efficiënter energiegebruik: verbeterde constructie van veerton, hoofdveer en raderwerk.
Verbeterd automatisch opwinden: efficiëntere energieopbouw.
Gemoderniseerd regelorgaan: gericht op een stabielere en consistentere werking.
Verbeterde robuustheid: technische verbeteringen aan onder andere de constructie en schokbestendigheid.
Zelfde compacte formaat: de verbeteringen zijn bereikt zonder het uurwerk groter te maken.
Behoud van 4 Hz: nog steeds 28.800 tikken per uur, ondanks de veel langere gangreserve.
Geen poor mans Rolex?
Nepnostalgie. Je weet dat Breitling ook nepnostalgie is?
Lekker consistent. Van ‘voor veel mensen’ naar ‘iedereen’ incl me myself and I. ![]()
![]()
Denk dat ik jou niet zo goed snap.
Back OT.
WAT IS DIE tribute multichron toch lekker zeg! En zo blij dat er geen Breitling op staat ![]()
Snoepje is het! Niet iedereen hoeft dat ook te begrijpen. Blijven ze een beetje uniek. ![]()
Op youtube vind je wel een gratis strategic marketing cursus.
Iwc vroeg er €6000 voor
Een XVIII
Pas nu hebben ze een inhouse uurwerk.
Er is altijd wel een gekker voorbeeld te vinden, maar dat verandert mijn mening daarover niet.
Zelf heb ik deze Breitling gehad, daar zit ook gewoon een sw300 in.
Ik begrijp je .
Maar voor 2/3000 heb je bijna geen inhouse voor
Snap ik volkomen ik vraag mij gewoon af waarom ze niet voor de versie met 65 uur gangreserve en verbeteringen hebben gekozen.
Als Sinn dat voor de 544 van 1,3k wel doet, dat zou je dan niet verwachten voor 2,6k.
Inhouse had ik het niet over.
Daarom zijn juist die uitzonderingen zo interessant ![]()
Hier voor ca. 1.500 euro. Sorry ik zit zelf helemaal in de Nomos-fase ![]()
Seiko doet het wel.
Idd nomos wel
Daarom zei ik ook bijna!