Nee, maar je snapt het alleen niet helemaal.
Hij staat bij mij wel ol de nominatie, maar met mijn zeer bescheiden 2 a 3 horloges, nooit een gtg bijgewoond.![]()
Maar het is ook geen zure reactie, Breitling is nu niet echt een merk meer met groot aanzien, ze hebben leuke horloges hoor, maar mooie? ze hebben echt op design afdeling een schop nodig, en dan ontwerpen ze leuke horloges en drukken ze er een andere naam op. Ik snap dat niet.
Je snapt het inderdaad niet ![]()
Maar dan is Rolex niet meer exclusief en luxe … ![]()
Dat begrepen we al. ![]()
Ik waardeer dat wel, de kunst om jezelf steeds dieper in een gat te graven.
Ne hoor ![]()
![]()
Het mooie aan de GTG van HF is dat het niet uitmaakt of je een doos vol Rolo’s bij je hebt of G-Shocks of gewoon 1 Timex om je pols, gewoon een toffe groep fanaten die de hele avond gaga gaan op horloge’s. Dus wees welkom.
Zat mij bij het lezen van dit draadje af te vragen waarin Gallet zich onderscheidt, heeft het herkenbare stijl- of ontwerpkenmerken? stel dat er een andere naam op de wijzerplaat stond? Totdat ik deze zag, die met de zilverkleurige plaat, die vind ik wel echt cool. Wellicht ook door het font?
Ik vind het ok concurrenten voor excelsior park en lebois & co.
Al weet ik niet of die niet korter bij de flair van de originele gallets komen.
Laatst was er nog een merk met een dergelijke flair gekomen, maar ik weet niet direct meer wie dat was…
Voor veel mensen is 3000 euro een knap bedrag en men kan dan ook zeker spreken van luxe.
Zou graag eens aansluiten! Ik houd mij aanbevolen. Na al die jaren is het weleens leuk wat gezichten te leren kennen achter de liehebberij. ![]()
Dus? Omdat het voor veel mensen luxe is, moet Rolex en Breitling maar een goedkoper product lanceren onder hetzelfde merknaampje? Wat is mis met 2 merken onder hetzelfde dak?
Wat zou jij doen als je aan het roer stond bij Rolex/tudor of Gallet/Breitling?
Tudor en Gallet opdoeken?
Wat je dus eigenlijk stelt is dat ze er bij Rolex ( en bij Breilting ) niet zoveel van hebben begrepen…jij zou het heel anders doen.
We horen het graag ![]()
Onze Sjors ziet er tevreden uit, da’s het belangrijkste!
Voor iedereen is een horloge van 3000 luxe, voor jou ook.
Ja ik zal tudor zeker opdoeken als ik high end horloges zou maken, ga ik niet een goedkoop alternatief maken, in het geval van Breitling zou ik zeker denken goh die ontwerpen zijn best mooi laten we onze eigen naam er gewoon opzetten ipv nep nostalgie verkopen in nieuwe jas.
Deze lijkt mij wel erg gaaf. Maar daar zit dan een sw200-1 in terwijl de -2 er inmiddels is en dat uurwerk heeft een paar belangrijke upgrades.
Voor €2600 hoef ik geen inhouse uurwerk maar dit is skeer.
Geen enkel horloge boven de €1000 zou een SW200 moeten hebben, gezien de SW300 bestaat.