Breitling boutique geopend in Nijmegen

Eugene van Baal heeft een Breitling boutique geopend naast zijn originele zaak. Het is de derde in Nederland.

https://www.gelderlander.nl/nijmegen/luxe-horloges-en-ander-praal-de-nieuwe-winkel-in-de-broerstraat~a4800a26/

40 likes

Hoera?

1 like

Altijd leuk om eens binnen te wippen als ik in de buurt ben:

Verkopen ze ook Seiko’s? :stuck_out_tongue:

1 like

Als je het lief vraagt mag je ernaast een grand seiko gaan kopen. Is dat ook goed?:wink:

2 likes

:joy: Afgesproken, als ik weer eens bij nummer 53 bij Eugène binnen wandel zal ik lief vragen of ik ook bij de ß(uurman) binnen mag lopen. :wink:

2 likes

Muur is ertussen uit dus je kunt gewoon op en neer lopen

3 likes

Das nou jammer, nou voelt het niet meer speciaal.:grin:

3 likes

misschien willen ze er voor jou wel even een gordijn tussenhangen :wink:

winkel is overigens pas voor de helft gevuld. vooraan is breitling. de andere helft is nog helemaal leeg. hier komt tudor en tag.

2 likes

Waarom 3 Breitling Boutiques in Nijmegen? :thinking:

5 likes

Dat laatste vind ik toch erg vreemd van Tudor en TAG……. Dat je achter de pui van een Breitling BTQ je producten aanbiedt.
Ik zou als merk zijnde dan altijd is de universele van Baal winkel blijven en niet achter de pui van Breitling gaan liggen.

1 like

Zucht ………. :joy:

Dat is ook wat ik eerst dacht :laughing:

4 likes

Ach, zoiets als: “er is taart voor de geboorte van mijn dochter in de pantry” :grimacing:

2 likes

snap je punt.
als het alleen een boutique was geweest zou ik dat ook niet snappen. maar nu ga je nog via de oude ingang naar binnen, waar men bijv. ook grand seiko heeft, en van binnenuit kan je dan naar de voorkant lopen van het nieuwe gedeelte,( wat de boutique is) of naar de achterkant, wat dan tag/tudor is. dus als je eenmaal binnen bent voelt het niet alsof het achteraan is weg gestopt.

2 likes

Snap jou punt ook maar het is volgens mij de bedoeling dat je later gewoon via de BTQ deur naar binnen gaat.

Lezen is ook een vak :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Is dat dan de voor- of achterdeur?

7 likes

Nee begrijp ik alleen doordat je ook de oude winkel ernaast hebt voelt het niet alsof het achter breitling is weggestopt.

Maar dan nog zou ik idd als tudor zijnde dan niet achter Breitling willen liggen in het gedeelte waar groot Breitling op de gevel staat, maar in het oude gedeelte.
Maar goed, ik heb er verder ook geen verstand van.

1 like

Verkopen ze nu ook Tudor bij Van Baal?