Yep, is nieuwe AD…Weet niet of ze het al hebben of dat ze het binnenkort krijgen…
Weet niet wat ze in Nijmegen moeten. Was S&C niet expres uit dit soort plaatsen weggegaan omdat het simpelweg niet rendabel was?
Grensstad. Denk toch wel animo voor.
Zat er een S&C in Nijmegen? Nooit geweten.
Ik ben zeer te spreken over Eugene van Baal!
Mooie zaak, vriendelijk personeel. Zelfs zonder aankoopgeschiedenis. De opening van de Breitling Boitique was ook goed verzorgd.
Uiteraard altijd jammer als er een Zizzi winkel voor moet wijken.
S&C zat in Arnhem.
Dat soort plaatsen klinkt toch wat negatief voor een Nijmegenaar😜. Overigens zie ik dat S&C vestigingen heeft in Den Bosch Haarlem en Maastricht die toch allemaal echt een stuk kleiner zijn dan Nijmegen.
Tja, hoe lang zullen Haarlem en Den Bosch nog een SC hebben…Maastricht lijkt me een verhaal apart.
SC heeft door de jaren heen de filialen Apeldoorn, Breda, Arnhem gesloten en in zekere zin ook Amsterdam Centrum ( eerst filiaal Kalverstraat en later Heiligeweg ).
Toch werkt het wel, het is het beste verkooppunt van Breitling in NL.
En AD’s kunnen hun oude voorraad ( discontinued ) terugsturen naar Breitling en nieuwe modellen ervoor terugkopen.
Die discontinued modellen gaan dan naar de Outlet.
Maar voor het imago van het merk is het inderdaad niet erg goed lijkt me.
De maat zegt niets…
Zijn er wel s&c in Gelderland?
Nee. Te weinig rijkelui.
Nu overschat je de rol van studenten.
Ik heb er veel gezien in Nijmegen en die doen geen reet onder voor een tokkie (wat dat ook mag zijn).
Echt, jij zegt het.
Historisch gezien is Nijmegen de meest linkse stad van Nederland.
En om welke pols draag je je Breitling?
BAM. Samenzwering.
Wat ik her en der opvang is het inderdaad echt het Arbeidersparadijs daar.
Beter maken ze een éénweg deur. Wel van de boutique naar de oude winkel maar niet terug!
Hier idem. Ik vind het ook jammer dat ze Omega kwijt zijn. Vind het een prettigere zaak dan de gemiddelde Rolex AD.
Verschil is dat die 3 steden toch wel een wat hoger toerisme gehalte hebben, leuk voor weekendjes weg bijvoorbeeld.
Ik vind het een beetje overkomen als een net-niet stad. Net zoals Apeldoorn, Amersfoort enzo. Ook steden waar ik niet echt een Breitling boutique verwacht. Apeldoorn heeft sowieso een S&C gezeten meen ik met 99% zekerheid te zeggen. Daarmee vergeleek ik het een beetje. Weet ook niet zeker of er een s&c in nijmegen of amersfoort heeft gezeten, maar dus puur vergelijkingsmateriaal
Die dragen Breitling!
Ik ben er gisteren geweest om een Omega Speedmaster te passen.
Ook even snel gekeken in de Breitling hoek. Het zag er mooi uit!
Personeel is inderdaad erg vriendelijk. De man die mij hielp vertelde mij ook dat er plaats gemaakt gaat worden voor een Tag Heuer Instore en Tudor Instore.
Mooie merken die ik wel een beetje mis in Apeldoorn.
Bedoel je niet Van Hell Juweliers. Dat is voor zover ik me herinner de enige sjieke juwelier.