SC heeft ook in Apeldoorn gezeten, in de Oranjerie aan de kant van de Hoofdstraat.
Die is me echt nog nooit opgevallen
Jammer dat die niet meer is teruggekomen sinds de nieuwe Oranjerie. Totale leegstand daar… zonde.
Als je vanaf de ingang hoofdstraat de Oranjerie inging dan zat ie meteen links, dus eigenlijk schuin tegenover Paul van Zeeland. ( op dat “pleintje”)
Er begint me iets te dagen in die grijze massa van me
Ik denk dat ik het nooit bewust in me heb opgenomen toen de oude Oranjerie er nog zat. Ik woonde toen nog niet in Apeldoorn, maar was er wel bijna ieder weekend te vinden vanwege mijn vriendin.
Na jaren in de randstad samen te hebben gewoond zijn we vorig jaar naar Apeldoorn verhuisd. Nu ik hier woon was ik dus op zoek naar mooie juweliers… dat viel me een beetje tegen
Ik wist dat er nog een juwelier op het Raadhuisplein zat, maar ook die is weg. Er is veel veranderd door de jaren heen haha.
Van der Mey ??
Geen idee hoe die heette
Edit: ja dus. Maps op de iPhone geeft aan dat die er nog zit haha.
Naar schatting worden er in 7 dagen tijd 1,5 miljoen bezoeken aan de Vierdaagsefeesten afgelegd. Gemiddeld komen de meeste bezoekers bijna 4 dagen, wat resulteert in 378.788 unieke bezoekers in 2022.
Nijmegen
In januari 2018 woonden er volgens het CBS 21.830 mensen in de leeftijdsgroep van 20 tot 25 jaar in Nijmegen. Daarvan was 43,4% man en 56,6% vrouw . Dat komt dus neer op 9.480 mannen tegenover 12.350 vrouwen . Dat wil dus zeggen dat er op elke 100 vrouwen 77 mannen (@!!!@#!@#) in Nijmegen zijn. Alleen in Utrecht, Maastricht en Leiden wonen verhoudingsgewijs nóg minder mannen, maar Nijmegen heeft een goede vierde plek.
Beng!
Babe magnet om de pols slingeren, korte mouw shirt en gáán!
@ronp Helemaal correct vwb S&C en v/d Mey!
Ik heb mijn vintage Seamaster nog laten restaureren door S&C in Apeldoorn. Dat was in 2002. En omdat het te lang duurde hoefde ik niets te betalen.
(Wellicht dat dát het vertrek uit Apeldorp heeft geinitieerd! Indien zo: sorry daarvoor).
Overigens was die restauratie keurig uitgevoerd, weer als nieuw en kreeg alle vervangen onderdelen, glas, kroon, veer) er netjes bij.
Jammer dat ze weg zijn. En ook jammer dat PvZ er weg is, die had altijd best veel Breitlings en altijd hele goede prijzen! Heb er m’n eerste gekocht in 1998.
En Nijmegen heeft toch echt wel een gezellige binnenstad vind ik hoor! Beter dan Apeldorp waar al het oude in de jaren 60 gesloopt is in het kader van de ambitie een aantrekkelijke grote moderner stad te worden. Fail! Met als gevolg een simpele binnenstad met fugly gebouwen. Vind ik…
Kreeg je nog korting op de Omega omdat ze het merk kwijt zijn geraakt ?
Ze hadden het wel aangeboden, dat als het zover was en ik de Speedmaster bij ze wil kopen, dat ze zeker bereid zijn om wat aan de prijs te willen doen. Hoeveel korting heb ik niet gevraagd, omdat het voor mijn eerst even een pasronde was
Ze weten ook dat ik al mijn horloges wil verkopen voor die ene Speedmaster. Zij gaven helaas te weinig voor mijn horloges terug, maar de beste man gaf ook eerlijk toe dat ik ze beter zelf kon verkopen.
En de binnenstad gaat nu weer op de schop. Kreeg vandaag een brief binnen dat het hele centrum nu een soort van park gaat worden.
Moet zeggen dat dat niet verkeerd klinkt. Wel zonde van de nieuwe Oranjerie die binnenkort weer gesloopt gaat worden, terwijl die net open is
Kun je ook zeggen dat Den Helder een wereldstad is door al de auto’s die er doorheen komen om naar Texel te gaan
Heb liever kwaliteit over kwantiteit. Heb dit idee bij Nijmeegse vrouwen; niet lekker, maar gewoon met veel.
Hah. Die ken ik toevallig. Komen niet uit Nijmegen zelf
Ouwe zuurpruim!
Hahahahaha
Juwelier Van Willegen heeft lekker 8 dikke Breitling horloges in de Sale:
Dat hebben ze in Nijmegen nou weer niet…
15-20 min naar het westen ongeveer denk ik
Klopt, officieel heeft Apeldoorn geen stadsrechten.
Wel de oudste stad van Nederland met romeinse roots. Het heeft een rijke historie, maar daarin moet je maar net geïnteresseerd zijn.