Voor de liefhebbers. Na NY en Berlijn, nu in de PC Hooft.
Ik had er hier nog niks over gelezen, dus dacht ik meld het even. Sinds 2 weekjes oid.
Voor de liefhebbers. Na NY en Berlijn, nu in de PC Hooft.
Ik had er hier nog niks over gelezen, dus dacht ik meld het even. Sinds 2 weekjes oid.
Gave motor staat daar.
Mooie locatie, de PC Hooftstraat
Amsterdam?
Schaap zal er niet blij mee wezen denk ik.
Wordt daar nu trouwens wel een horlogehol met wat er allemaal zit.
Ken je iemand die echt blij wordt van een Breitling winkel?
PC Hoofstraat ligt ergens in Friesland dacht ik
Zie ik liever dan een handtasjes en bontkraagjes hol
Bont
Haha damn, dat is een lelijke faut
Breitling is bezig zichzelf opnieuw te positioneren, meer aansprekende modellen, en weer wat zichtbaarder als merk, daar horen dus ook flagship stores bij. Ik sprak dit weekend een AD en zij waren erg blij met de nieuwe koers.
Is dat het pand waar de JLC brandstore zat? Niet echt een vooruitgangā¦
No. Ik ken eigenlijk maar 1 persoon met een Breitling, maar die draagt of een Rolex, of een SKX.
Yep. Maar dat is het toch al
En binnenkort weer de Chinezen
Echt geen idee, nummer 130. Maar dat maakt toch niet uit welk pand het is? Veel ruimte hebben ze niet nodig, en de PC is de PC. Zo groot is het nou ook weer niet.
verbaast mij niks: die Friezen met PC Hoof
Tenzij het een ander merk uit dat pand āverdrijftā misschien?
ooh op die fiets Ik las over JLC heen, dacht aan kleding
Nee, dat is nummer 102.
Wacht, even het rijtje (ben toch aan het werk)
:
nr 40 S&C
nr 49 IWC
nr 51 S&C
nr 72 Tourbillon
nr 84 Gassan
nr 102 JLC
nr 129 Albert Heijn
nr 130 Breitling
nr 132 Cartier
nr 142 Hublot
Wat voor motor is het?
Breitling is eigendom van CVC Capital Partners
Die hebben het bedrijf gekocht, pompen en er nu geld in en gaan daarmee ontwikkelen.
Ze gaan vol inzetten op āheritageā modellen icm af en toe wat frivolere designs. Hebben daarvoor ook zoān twee jaar geleden sessies met bekende verzamelaars gehad.
Juweliers worden ondersteund in de verkoop met publiciteit en inrichten van aparte units in de zaak en losse boutiques. Of de boutique in Amsterdam van Breitling of een andere partij is weet ik trouwens niet.
Er zijn betere bestelvoorwaarden dan bij ander merken en er worden afspraken gemaakt over doelstellingen waarmee bij behalen kick back fees te verdienen zijn die beter zijn dan bij ander Zwitserse merken.
Hiermee gaat het bedrijf groeien maar belangrijker wordt de potentie in de toekomst nog groter zodat het een aantrekkelijk bedrijf is om gekocht te worden.
En daar verdient CVC dan zijn centjes mee.
Een gave.