Breitling Boutique PC Hooft

Dan hoop ik voor Breitling dat ze dat beter aanpakken dan Seiko. De lokatie lijkt iig beter gekozen.

Ik ben 1x in de Seiko boutique in Amsterdam geweest, en vond het een des-illusie. Verder lees ik hier toch vaak dat het personeel nou niet echt ambassadeurs van Seiko zijn: weinig kennis etc.

2 likes

No shit Sherlock! Welk merk/model?

1 like

Wat CVC heel slim met Breitling doet is de dealers meer dan bij andere merken de mogelijkheid geven te verdienen.
Makkelijkere inkoop, ondersteuning in aanpassen winkel voor Breitling, bij goede verkoopaantallen een betere marge.

Dan wordt die klant meer Breitling verkocht dan een ander merk.

Wellicht geldt dat minder voor de fanaten hier maar wij zijn maar een klein deel van de markt.

Wij fanaten zijn niet de markt voor boutiques.

2 likes

In ieder geval een Norton (Commando 961?)

1 like

Wat kan mij dat verrekken, hij ziet er leuk uit.

1 like

:raising_hand_man:

ik 20 x , en nog steeds een desillusie. Ze hebben uiteraard veel, maar voor de rest :face_with_raised_eyebrow:

Ja ach dat is ook bij genoeg AD’s het geval. Geen idee van referentie nummers en aangeven dat je voor een horloge van 5-6K komt kijken qua interesse en dan komen aanzetten met een andere versie van rond de 13k. Upselling for life :wink:

De seiko winkel ben ik 1x geweest in Amsterdam en vond ik echt vreselijk. Zelfde ook voor de shop in shop winkel van Tissot in de bijenkorf.

Hahaha ik had me er al van overtuigd dat je een kenner was , mea culpa

1 like

boutique : sjiek woord voor winkel.

1 like

die Tourbillon BOUTIQUE is top.

yep. Die afgeragde dj van mijn vrouw, vragen wat ze met die band konden doen: zowel Schaap als Gassan ’ :slightly_smiling_face: tja, een nieuwe band is rond de 2000, dan een beurt plus onderdelen is 3000, dus dan kunt u beter een nieuwe kopen voor 7000’.

Ja, dat zou kunnen ja.

4 likes

Ik denk een Norton Commando 961 Cafe Racer. In ieder geval een Norton (Brits merk).

4 likes

Muchas gracias!

1 like

Dat ze überhaupt een Norton hebben weten te krijgen na alle problemen die daar speelden, benieuwd of het een exemplaar is die het daadwerkelijk doet :joy:

2 likes

En mooie merken :heart_eyes:

1 like

Ik kom niet graag in de PC haha.

1 like

Yes Norton Commando 961

Caferacer in Breitling uitvoering

4 likes

nee, ik amper. Vroeger wel voor wat kleding, maar sinds ik Ali -Express heb ontdekt nooit meer.

2 likes

Haha in de Hartman tijd kwam ik er ook regelmatig.