Dan hoop ik voor Breitling dat ze dat beter aanpakken dan Seiko. De lokatie lijkt iig beter gekozen.
Ik ben 1x in de Seiko boutique in Amsterdam geweest, en vond het een des-illusie. Verder lees ik hier toch vaak dat het personeel nou niet echt ambassadeurs van Seiko zijn: weinig kennis etc.
Wat CVC heel slim met Breitling doet is de dealers meer dan bij andere merken de mogelijkheid geven te verdienen.
Makkelijkere inkoop, ondersteuning in aanpassen winkel voor Breitling, bij goede verkoopaantallen een betere marge.
Dan wordt die klant meer Breitling verkocht dan een ander merk.
Wellicht geldt dat minder voor de fanaten hier maar wij zijn maar een klein deel van de markt.
Ja ach dat is ook bij genoeg AD’s het geval. Geen idee van referentie nummers en aangeven dat je voor een horloge van 5-6K komt kijken qua interesse en dan komen aanzetten met een andere versie van rond de 13k. Upselling for life
De seiko winkel ben ik 1x geweest in Amsterdam en vond ik echt vreselijk. Zelfde ook voor de shop in shop winkel van Tissot in de bijenkorf.
yep. Die afgeragde dj van mijn vrouw, vragen wat ze met die band konden doen: zowel Schaap als Gassan ’ tja, een nieuwe band is rond de 2000, dan een beurt plus onderdelen is 3000, dus dan kunt u beter een nieuwe kopen voor 7000’.