Breitling Boutique PC Hooft

1 x per jaar ga ik daar weleens wat horloges passen voor inspiratie voor wat nieuws, en omdat ik dan hier mee kan lullen. Voor de rest eigenlijk nooit.

2 likes

Gevalletje vraag en aanbod, lijkt me… Of een kwestie van wie de diepste zakken heeft.

Is inderdaad een Norton Commando volgens mij aangepast in opdracht van Breitling.
Vanaf prijs 30K.
Wel een strakke fiets.

Ik heb dit weekend de nieuwe 806 Navitimer gepast, wel echt een briljant horloge, en enorme spijt dat ik geen originele heb gekocht toen ze nog betaalbaar waren. De nieuwe Chronomat met rouleaux was bij binnenkomst trouwens direct verkocht, daar kwam ik namelijk voor.

Aangenaam. Mijn naam is Otto. Draag van alles en nog wat en… ja, ook Breitling. Niets mis mee. Zolang het niet van die klompen roestvrij staal zijn waarmee je iemands hersenen kunt inslaan…

Zoiets zie/heb ik dus wel graag:

11 likes

dag Otto :wave:t5: Mijn naam is Frans, aangenaam. En ik

:slightly_smiling_face:

2 likes

:wave: leuk hè, Amsterdammers onder elkaar… :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

jazeker :sunglasses: :facepunch:t5:

1 like

Zag gisteren ook een Breitling bestickerde tram rijden. Er wordt in ieder geval flink in reclame geinvesteerd.

1 like

Helemaal mee eens :ok_hand: de navitimer zegt genoeg.

1 like

:+1:t5: inderdaad ja, mooi.
Nou wil ik ook een Breitling :angry:

5 likes

Nog kans op extra hoge kortingen bij een boutique?

Ja. Bij de boutique van de firma Invicta. Het logo lijkt er zelfs een beetje op.

1 like

Nu iedereen t merk kent wil ik er geen meer.

Horlogehipster

1 like

Waarom denk je dat ik toen een Oris kocht?

Gelukkig rijdt er geen Rolexmetro.

1 like

Je bent beĂŻnvloedbaar door reclame? :stuck_out_tongue:

Waarom denk je dat ik Heineken drink?

Ik lust geeneens bier.
Oh let op, nou gaat er weer iemand gefrustreerd roepen dat Heineken geen bier is oid :man_facepalming:t5:

3 likes

Ik geef er niet om, maar bier is het. Maar ik drink sowieso alleen pils als er niets anders is… aan specialer bier.

1 like

Die van Bertus waarschijnlijk?

De BSA van TInus was al verkocht.

:sunglasses:

Ik ben geweest! En bovendien was m’n eerste (sort-of) luxe-horloge-liefde een Breitling. Toen ik nog jong en onbezonnen was en Rolex stom vond.

Ze zouden me terugbellen of mailen over de Rainbow. M’n ogen vallen inmiddels uit hun kassen van het naar m’n beeldscherm staren.

Wel vette boutique. Kreeg een spaatje rood en alles.

1 like