Het lijkt op een pro 1 band, zoals die op de colt 44 van 2011
Het lijkt op een origineel zonder endlinks.
Geen idee
Maar ik laat het maar zo
Het horloge wel orgineel hoop ik
Het horloge ziet er legitiem uit.
Als je meer dan 1500heb betaald zonder de originele band zou ik ze eens bellen⦠Want dan heb je te veel betaald zonder originele band. (Bij ten2two kost deze incl originele band 1800 euro)
Vanaf plaatjes zie ik aan het horloge ook niks geks.
De band is niet origineel en lijkt ook niet op een colt 44 band (past sws niet) en hetvis ook geen kwestie van ontbrekende endlinks.
Nope
Vergeet er geen dikke korting af te krijgen mocht je nieuw kopen. Breitling moet je zeker 20-30 procent af krijgen bij de ADā¦
In 2014 is er 800 ⬠voor betaald.
Hoppa.
Dan maakt het geen zak uit welke band er omheen zit.
Voor de mensen die nog met leuke voorstellen komen, het is uiteindelijk de chronomat evolution geworden. Dit topic mag dus op slot.
@huijg
Voor 800 euro zou ik me daar dan niet druk over maken, met die laatste foto kunnen meerdere leden wel concluderen dat het niet om een originele band gaat. Kijk is op chrono 24, daar staan ze wel eens los aangeboden voor een mooi prijsje. En anders zal eugene verbaal er nog wel 1 hebben liggen. Om het echt zeker te weten kan je nog een fototje van de binnenkant van de band plaatsen, hier zitten bij eennoriginele band een specifieke code op de eerste 2 links vanaf de kast.
Bedankt voor het antwoord.
Ik begon al te vrezen, dat het horloge ook niet echt was.
Dat zou ik erg hebben gevonden.
Die band kan ik altijd nog vervangen, maar voorlopig laat ik het zo.
Ik ben fan van klokjes zonder batterij. Dus zeg ik ga voor de automaat.
Kan ook een gebrek aan opvoeding zijn, just my two cents