Kleen komt mij niet als een betrouwbare verkoper over. Veel slechte verhalen over gelezen. Dan zou ik liever wat meer betalen en net even wat meer spaargeld vrijmaken.
Grappige is, bij kleen is juist alles duurder
Dan nog zou ik deze juist mijden. Komt op mij over als een soort pandjeshuis. Garantie tot de deur heb ik begrepen. Mocht je het wel overwegen, dan zou je in ieder geval garantie moeten krijgen dat alle onderdelen origineel zijn. Dat zou bij een service natuurlijk gebeurd kunnen zijn.
Alleen even een knappe originele band erop nog.
Deze band is orgineel
Is dat zo?
Een Breitling band sluit fatsoenlijk aan op de kast & heeft een scheef schakelpatroon op dit type Colt.
Dat is geen breitling band lijkt mij. Of hij heeft een jaar op de bodem van de oceaan gelegen nadat hij geraakt is door 9 scheepsschroeven.
Niet helemaal zeker over de echtheid van de band inderdaad. Er missen naar mijn idee sowieso bijbehorende end-links van breitling. Maar ik ben geen expert
Hier een voorbeeld. Kijk goed naar de aansluiting van de kast en band. Deze is vrijwel naadloos.
Volgens mij mis jij een endlink…
Oh op de verkeerde persoon gereageerd, excuus. Was bedoeld voor @huijg. Misschien is het een prof 1 band. Maar hij lijkt er niet naar.
Automatic ! Quartz sucks ( in any ( real )) watch
T-Rex
Cijfers & dikke markers.
Neeeen, de oude is beter.
Die band valt van ellende uit elkaar. Ik denk ook dat die niet orgineel is.
Nee.