Natuurlijk niet.
Denk dat je met deze aankoop een gave beater in handen hebt. Zet mij overigens ook aan het denken. Zo’n soort horloge lijkt mij ook gaaf. Misschien eerst eens kijken of ik zoiets ergens kan passen.
Natuurlijk niet.
Denk dat je met deze aankoop een gave beater in handen hebt. Zet mij overigens ook aan het denken. Zo’n soort horloge lijkt mij ook gaaf. Misschien eerst eens kijken of ik zoiets ergens kan passen.
Ik niet
Jij niet?
Als je nog nooit een , Chinese, Vietnamese of een Filipijnse hebt geproefd dan heb je niet geleefd.
Volgens mij heb je een foto gebruikt van een horloge dat wel erg gaar is, delen van de kast zijn er gewoon niet meer. (Crown guards) Of vergis ik me zo erg?
Dat is idd een mooiere foto
3 op 1 avond, krijg je daar bonus punten voor?
Heb ik even mazzel, krijg net een App dat ze zometeen langs komt.
Leef ik toch nog…
On topic, is toch een tool watch dus zou geen probleem moeten zijn.
Dit is wel een VEEL nieuwer horloge dan van de TS… …wat me van rond 1990 lijkt, even gauw ingeschat. Is zelfs de vraag of er in de TS-Colt een ETA in zit, een Miyota zou me ook niks verbazen.
Deze vind ik best wel mooi !
Op Google krijg ik alleen die metalen Colt Quartz te zien? Hebben we het wel over hetzelfde horloge?
Is bovendien ook een automaat terwijl de TS het over een Quartz horloge heeft.
Is dat ding wel echt?
Eens. Maar dan hebben we het niet meer over loempia’s
Op naar de Wallen. Doe je alle drie op 1 dag.
Tjonge jonge, niveautje weer.️
Hoe, die foto die ik postte is toch ook een quartz😕. Ook de foto van de topicstarter is een quartz.
EDIT: je had het over de Colt bij die gele helicopter, inderdaad.
Ik zocht in Google op vintage military colt breitling.
Breitling Colt Military
€ 750,00
Zo erg is die Breitling toch ook weer niet… als TS die toch leuk vindt! Gaaf ding.
ja, ik snap dat dit niet is wat je bedoelde
Ja inderdaad zoals ik al schreef is het een super gaaf horloge van een hoog niveau!