Haha ik juist wel
Twee kopen. Een netjes houden, andere als beater.
Voor dat geld zou ik zoeken naar een gebruikte colt skyracer. Denk dat die wat meer kan verdragen…
Deze kende ik helemaal niet, GAAF!!
Leek mij gewoon leuk zo een oude colt lekker “afdragen” .
Past wel bij het design en gezien de leeftijd en oorsprong gebruik is er niet snel een hele mooie te vinden, plus voor leuk geld op de kop te tikken.
Maar de Skyracer waarmee jij nu aan komt zetten is een absolute winnaar!
Regelrechte werkbeater is het, kopen, dragen en doen. Gewoon DOEN zonder erover na te denken en met de tijd meer tekenen van leven oplopen en dus mooier en mooier worden.
Ja, dit moet m worden.
Tijd voor wisselgeld sparen de rest van het jaar en dan moet ik een heel end komen met de opgespaarde muntjes.
DANK.
Dat model kon je met korting nieuw kopen bij de dealers, ze staan niet meer in het gamma van het hernieuwde Breitling, dus ga maar snel op zoek voor een nog resterend exemplaar. Anders is het een reeds gebruikt explaar.
Succes
Ach, ik heb alleen wat Russische, Iraanse, Nederlandse, Bulgaarse, Zweedse, Finse, Tsjechische, Kroatische, Argentijnse, Amerikaanse, Japanse, Duitse, Venezolaanse, Surinaamse, Noorse, Israelische en Poolse loempia’s gegeten, en toch heb ik niet het idee erg veel gemist te hebben.
Zijn die zo veel beter?
PVD kan mooi slijten als je van wabi sabi houdt. Of bedoel je de zwarte niet?
Maar wat doe je nou voor werk dan? Geen loempia’s, wat ik begrijp.
wat bedoel je hiermee.
Hoofdzakelijk run en werk ik mee in mijn Glazenwassers bedrijf en daarmee zal het horloge de meeste klappen vangen.
Daarnaast hebben we nog enkele andere bv’s in uiteenlopende activiteiten waar ik zo nu en dan even de handen uit de mouwen moet steken omdat personeel lastig aan te komen is, maar daar gaat een horloge weinig bloot gesteld worden aan actieve arbeid.
De Breitling Military Colt ref 80210 is op zich een prima beater, er zit een standaard ETA uurwerk in. Ik heb mijn vader er eentje gegeven en hij draagt hem elke dag. Deze had onlangs een service nodig omdat hij met koud weer achter begon te lopen. Dat is iets om even rekening mee te houden.
Ik heb zelf zeker een half jaar elke dag een Breitling Colt Chrono gedragen met SuperQuartz uurwerk, die zijn wel een stukje duurder maar is oprecht een geweldige daily beater.
Mijn ogen werden groot bij het lezen van je bericht en dacht even mijn nieuwe Held te hebben gevonden, totdat het toch weer over loempia’s ging.
Zoeken jullie nog mensen?
Dat is gewoon krokant en binnenkort is het poedervorm.
De skyracer is van breitlight gemaakt, soort carbon/kunststof. Dus blijft steeds mooi zwart en super lichtgewicht zoals carbon.
Altijd.
Vertel?!
Prima beater idd. En verbazingwekkend sterk materiaal dat Breitlight. Paar keer gestoten maar geen buts of kras te zien. Daar waar staal zeker al een beschadiging zou hebben.
De Skyracer is letterlijk de opvolger van de Military Colt, de band met centimeter en inch schaal komt daar ook vandaan. Helaas was de originele van plastic van erbarmelijke kwaliteit waardoor ze bijna allemaal zijn vergaan.
Leuke info.
Ziet er goed uit, een echt werkpaard.
Als iemand vraagt of je nog mensen zoekt die weinig aan actieve arbeid worden blootgesteld zou ik daar niet op reageren. Die wil je toch niet niet aannemen
Da’s niet breekbaar? Want Carbon heeft zo z’n kinderziektes gehad. Maar als het zo krasbestendig is krijg je inderdaad geen Wabi Sabi. @anon53002072EV, dit dus:
Ik ga pitten. Hier nog even wat totale off topic Prince.
Breitlight® is registered trademark of Breitling which the manufacture claims is 3.3 times lighter than titanium and 5.8 times lighter than steel, yet significantly harder. The company also says it has “exceptional resistance to scratches, traction, and corrosion; anti-magnetic, anti-allergenic properties; as well as a warmer ‘touch’ than metal and a slightly mottled effect accentuating its originality.”
Ah zo…
Overheen gelezen,had alleen gelezen of we mensen zochten.
Het werk in onze fabriek is hard werken, maar daar help ik niet mee in de lijn.
Hooguit keertje vrachtwagen lossen.
Edit.
Voor t zelfde geld had je een uitzendbureau en massa aan mensen beschikbaar.