Breitling Colt GMT
Recent als een dubbele nieuwe aanschaf binnen gekomen, maar deze houdt geen stand naast de fraaie Grand Seiko. In plaats van stof te happen mag ie naar een Breitling liefhebber. Een Breitling is het namelijk zeker, alle Breitling goodies zijn aanwezig: een portie Bling, het Wings logo, de Rider Tabs op de bezel, het kleine B’tje op de bovenzijde van de bezel, maar ook de 500 M waterdichtheid en het chronometer certificaat. Echt een Breitling van het pre Georges Kern tijdvak!
Mooie maat ook 40,5 mm en de 20 mm lugs. Met de GMT functie en robuuste bouw een ideaal Grab and Go horloge. Oh, de wijzerplaat is een plaatje met de opgelegde gepolijste cijfers, de radiale (?) zwarte wijzerplaat en de bescheiden GMT wijzer, werkelijk super is het saffierglas, zo helder zie je het maar zelden (en ik heb best wat horloges gehad )
Te koop (geen ruil/inruil) | |
Merk en model: | Breitling Colt GMT Chronometer A32350 |
Diameter: | 40,5 mm 20 mm lugs |
Leeftijd: | juni 2010, service juni 2025 |
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): | juni 2025 |
Factuur en/of certificaat: | C24 purchase certificate en factuur van de C24 leverancier met vermelding van de 2 jaar garantie |
Originele doos en/of eventuele accessoires: | Full-set met alle boxes, garantiekaartje, manual en aankoopbon met de 2 jaar garantie |
Verzendkosten of afgehaald: | afhalen in Zeewolde of andere locatie in overleg, verzending is ook mogelijk |
Referenties: | klikkerdeklik |
Conditie (krassen, werking etc): | zeer minimale gebruikssporen, OEM band is gebruikt maar netjes, travel case is de tand des tijd aan te zien |
Soort uurwerk en kaliber: | B32 (base ETA2893-2) GMT automatic GMT |
Vaste prijs: | € 1800 (géén (in)ruil) via betaalverzoek of electronisch |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.