Breitling Colt loopt 20 seconden per dag achter. HELP!

Wat bedoel je met gepimpt? Er zit wellicht een andere rotor op. De rest is gewoon standaard eta.
Met 150 euro ongeveer moet het zeker lukken. Kan iets meer of minder zijn.

1 like

Dat dacht ik al. Maar dan heb ik voor ongeveer 500 euro meer een nieuw exemplaar (korting inbegrepen). Dan is de keuze snel gemaakt.

Voor dat geld zou ik zeker een nieuwe halen met volledige fabrieksgarantie.
Ik heb zelf overigens nooit gekocht zonder fabrieksgarantie. Gelukkig nog nooit nodig gehad overigens.

1 like

Hoop dat ie nog leverbaar is sinds de komst van de nieuwe Colt

1 like

Die nieuwe is zonder wings toch? Dan liever de oude inderdaad

1 like

Zeker. De oude heeft wings en voor mij hoort een Breitling die te hebben :sunglasses:

Het lijkt soms wel of op deze vraag stellen een taboe rust. Zou t ook wel willen weten.

Staat gewoon in de openingpost.

Als het goed is niet. Heb dat ook niet vermeld. Vind dat ook niet zo netjes, vandaar.

Staat ‘een juwelier in Maastricht’.
Opzich het wordt netjes opgelost naar wat ik begrijp.

1 like

Owja, scuse

2 likes

Klopt. Maar er zijn meerdere juweliers. Vind het niet zo sjiek om de desbetreffende juwelier bij naam te noemen. Tot nu loopt de communicatie goed en wordt het netjes opgelost.

Had alleen gehoopt dat ze meer garant voor het uurwerk konden staan ipv enkel de balans af te stellen.

2 likes

Ik denk dat hij in geval van service er financieel bij inschiet 


1 like

Dat denk ik ook. Vandaar dat de andere optie is retour horloge en geld terug.

Dan is het toch juist prima om het beestje bij de naam te noemen? Als het netjes afgehandeld wordt zie ik het probleem niet, zal vast geen opzet in het spel zijn.

1 like

Altijd gezeur bij die “goede” juweliers, laten nakijken in ons eigen atelier, huh huh. Ik koop alleen 2e hands als er een recente eer servicebeurt door de fabrikant gedaan is.

1 like

Ik ben ook genezen. Was mijn eerste ‘high end’ tweedehands aankoop en voorlopig ook de laatste. Nieuw kost een paar duiten meer maar dan wel volledige garantie, geen gebruikerssporen van iemand anders en een volledige set.

2 likes

Je hebt er gelukkig wat van geleerd. Nooit een Breitling kopen.

5 likes

Dude
 was jij niet diegeen met een Bulova?
Hoe durf je kritisch te uiten over Breitling!

1 like

Haha nee man ben verliefd op die klok. Vind veel Breitlings niet mooi of te groot maar Breitling an sich heeft voor mij toch iets moois pilot watch, etc. Met name de Navitimers wooow😍
Ik vond de Colt in het blauw wel een mooie aanvulling op de Speedy en de Seamaster en wat alledaagser. Overweeg nu om hem nieuw te kopen.

3 likes