Breitling Colt loopt 20 seconden per dag achter. HELP!

:joy:

Was een grapje Robert. Mijn quest naar een day-date ga ik niet opzij zetten voor een Breitling, maar zou dolgraag een Transocean willen dragen. Heel cool.

6 likes

Zonde zeg. Werkelijk een schitterend horloge! Goed gehandeldā€¦ Er zwemmen meer duikers in de zee. :grinning: :+1:

Er ligt in ieder geval ergens een skx in de gracht in Amsterdam

2 likes

Hoe durf jij je kritisch uit te laten over Bulova? Onderdeel van de Citizen groep welteverstaan mijnheer!

1 like

HĆ©, bestaat Citizen nog ? :innocent:

1 like

Nee, die zijn allang failliet. Maar ze maakten wel horloges die beter afgewerkt etc waren dan een paar andere bekende merkenā€¦

2 likes

Toch niet als Seiko :dizzy_face:

Nice!
Mooie combi ook.

1 like

Daar heb je niks aan als je failliet gaat.
Of leg ik nu verkeerde verbanden?
:face_with_raised_eyebrow:

Precies, als de verschillen zo klein worden is de ā€œpeace of mindā€ van een nieuwe de beste move.
Ik heb zelf net even te veel shit gehad met dat ā€œnakijken in eigen atelierā€ om daar nog in te stinken.

1 like

Ja joh, jij bent echt abuisā€¦
Wat heeft het rode kruis er nou weer mee te maken :thinking:

Voor mij ook de eerste en de laatste keer

Horloge is retour gegaan naar juwelier en vandaag het geld terug op mijn rekening. Wat dat betreft netjes afgehandeld van de desbetreffende juwelier. Wat ik wel vreemd vind is dat het horloge weer direct online staat. Had toch verwacht dat ze hem eerst even zouden laten nakijkenā€¦:sweat_smile:

2 likes

Ik zou toch je ervaring delen hier op het forum. Zaak heeft het netjes opgelost in dit geval, maar ik vind het wel prettig om te weten met wie te doen hebben. :slight_smile:

1 like

Bij deze staat het vermeld. :+1:

3 likes

Na lang zoeken en tig telefoontjes verder uiteindelijk toch nog een juwelier gevonden die hem nieuw op voorraad heeft. Hij is namelijk sinds de komst van de nieuwe Colt uit productie en niet meer leverbaar. Ga de Breitling Colt 44 Blue Automatic A17388 (met Breitling wings zoals het hoort) donderdag ophalen in het midden van het land. :grin::+1:

6 likes

Weer iets om naar uit te kijken dus! :smile: :+1: Maarre, wel een beetje raar van de juwelier dat ze jouw horloge gelijk weer te koop zetten. Misschien denken ze: de volgende die hem koopt heeft het misschien niet doorā€¦

1 like

Dat is ook het gevoel dat ik erbij kreegā€¦I learned my lesson!

1 like

Eind goed al goed. Een vers van de pers exemplaar :heart_eyes:

9 likes

Mooie Breitling. Nice

1 like

Mooie schoenen ook. Ha ha

1 like