dit horloge 2 jaar geleden gevonden, heeft al die tijd in de gevonden voorwerpen boks gestaan, en is nooit geclaimd of navraag gedaan.
Zou het echt zijn ? Hij is in ieder geval flink gedragen aan de sporen te zien.
Ik heb zelf chrono en google checks gedaan. Maar ik zie geen modellen waarbij de 5 en 7 gekleurd zoals bij deze.
Op basis van de eerste foto dacht ik “wat een lelijk nep font die subdails” maar aan de foto’s van @SwissToni te zien is heeft het origineel ook dit font… Ik zou zeggen nep obv de vorm van de lumepip op 12 uur op de bezel.
Volgens mij hetzelfde maar het zijn ook bijzonder slechte foto’s van TS. Volgende keer maar beter wachten met een topic starten tot er betere foto’s zijn. Op basis hiervan zou ik geen conclusie kunnen trekken.
Ik zie geen opvallende zaken, ik zou zeggen echt. Vooral ook omdat de kwaliteit van de neppers 20 jaar geleden niet op het peil van tegenwoordig staat.
Maar even openmaken wellicht? Dat zal voor meer zekerheid zorgen!
Ik zie ook nog steeds niks waardoor ik het nep zou durven noemen. Het is een aars van een horloge, maar dat is de schuld van Breitling, niet van een eventuele namaker.
Zo stom van mij dat ik dit horloge al die tijd kwijt was. Bedankt voor je oproep @Bass. Je mag het mijn kant opsturen. Ik zal je rijkelijk belonen met een krat biet naar keus
De band die eraan zit ziet eruit alsof hij ook goed gebruikt is maar is wel erg lijkend op de banden die Breitling destijds zelf leverde op het horloge.
En als het een nepper was dan had er waarschijnlijk een slecht lederen bandje aan gehangen die dit gebruik niet vol had gehouden kijkend naar de staat vd kast.
Ik dacht btw ook wat aan de bezelpip te zien maar bij nader inzien heb ik er te weinig kaas van gegeten om dat uit te sluiten.