Sinds ik mij geen Super Hendrik meer noem , onbeperkt
Ik ben nu ook weer confuus.
Toont maar weer aan dat het lastige materie is en iedereen een andere mening heeft of wat anders denkt te zien. Of dat men maar half naar de aanwezige info kijkt, vervolgens een oordeel geeft om er daarna weer op terug te komen omdat er toch nog meer informatie is die het eerdere oordeel weer afzwakt. Apart. Geef dan geen oordeel
Rustig afwachten dan maar op het oordeel van de hersteller die het horloge fysiek in handen heeft
Super!
Super!
Hendrik
Daar gaat de dwangbuis weer
Na lang wachten, het horloge is open geweest en is echt bevonden, nu tijd voor onderhoud en herstel.
Een zucht van verlichting voor sommigen
Veel plezier gewenst met dit horloge!
Mooi man, bewijst maar weer eens, als je het niet weet, hou dan je mond. Van harte, straks heb je een mooie Breitling die je met trots kan dragen
Natrappen was echt niet nodig naar mensen die er anders over dachten supertje
Gefeliciteerd, geniet er straks van,
Helaas te laat voor de foto challenge dus😀:
Gefeliciteerd:)!!
Wil hierbij ook mijn excuus aanbieden, was te snel met oordelen door een vertekende foto van de achterdeksel die ik in de nacht voorbij zag komen.
Had het later al rechtgezet toen ik de andere doros tegen kwam. Gefeliciteerd met de Breitling!
Ik ben heel benieuwd na het eind resultaat hoe ze hem hebben opgeknapt.
Mooi horloge trouwens.
Ps deel je nog wel wat foto’s als hij klaar is
dat is een echte, de fakes zijn makkelijk te spotten omdat ze op de wijzerplaat de eerste minuut ‘tick’ missen naast de ‘10’ op de subdial
De bezel lijkt wel een soort van scheef, kijk maar naar de uitlijning van de blokjes op 12 en en 3 en 9. Ben bang dat het een knock-off is.
Het was al even bekend dat het een echte Breifling is, mss de volgende keer het hele topic even doornemen .
Het was te vroeg denk ik Jij had er trouwens een Breifling van gemaakt zie ik
Ik heb zelf verschillende uitvoeringen van de evolution gehad. Blijft altijd lastig om vanaf een paar foto’s een oordeel te vellen, maar hij lijkt mij echt. Als je 100% zekerheid wil moet je het langs een juwelier brengen. Die kan de kast openmaken en dan weet je het 100% zeker.
Een professionele lichte polijst beurt (heel lichtjes) bij Breitling en nieuw glaasje en nieuwe band en je hebt een prachtig horloge.
Dat heeft TS 1,5 maanden geleden al gedaan.
Misschien eerst topic doorlezen voordat je iets post ?
Had ik gemist idd…. Zijn inmiddels 115 Posts en had ze niet allen doorgelezen.