Ik ben in het bezit van de SuperQuartz Emergencies in de twee heftigste kleuren, te weten geel en oranje. Om het kleuren-festijn compleet te maken zijn ze ook beiden nog voorzien van de zeer zeldzame bijpassen UTC modules.
Nu overweeg ik al een poosje om afscheid te nemen van 1 van de twee horloges. Ik draag ze niet heel veel en het bijhouden van de batterijen en service met twee van die dingen is toch wat prijzig en gedoe.
Geel is natuurlijk DE Emergency kleur, maar het contrast van de witte cijfers tegen de oranje wijzerplaat in de zon is ook “to die for” , als je van een kleurtje houdt en je Emergency niet enkel op koningsdag wilt dragen natuurlijk
Oranje. Op het gele komt het logo wat schreeuweriger naar voren.[quote=“RBK, post:2, topic:120329, full:true”]
Dit is absoluut niet mijn smaak. Dus ik zou beide weg doen
[/quote]
Dit zou ook mijn eerste keus zijn btw
Ontzettend gaaf beiden, vind de UTC’s wel een beetje overkill.
Zou, denk ik, de oranje houden. Vind ik heel passend en echt Breitling op de eoa manier.
Dank voor de reacties tot nu toe! Smaken verschillen gelukkig zoals altijd. Er gaat er wel eentje de deur uit, maar ik vind het erg lastig. Natuurlijk is het fijn om te weten wat makkelijker te verkopen zou zijn, maar ik vind het ook ontzettend moelijk om te bepalen wat ik zelf nou de mooiste vind!
Nogmaals dank, leuk actief forum dit, ik doe mee vanaf nu!