Breitling Emergency yellow / coral ?

Ik ben in het bezit van de SuperQuartz Emergencies in de twee heftigste kleuren, te weten geel en oranje. Om het kleuren-festijn compleet te maken zijn ze ook beiden nog voorzien van de zeer zeldzame bijpassen UTC modules.
Nu overweeg ik al een poosje om afscheid te nemen van 1 van de twee horloges. Ik draag ze niet heel veel en het bijhouden van de batterijen en service met twee van die dingen is toch wat prijzig en gedoe.

Geel is natuurlijk DE Emergency kleur, maar het contrast van de witte cijfers tegen de oranje wijzerplaat in de zon is ook “to die for” , als je van een kleurtje houdt en je Emergency niet enkel op koningsdag wilt dragen natuurlijk :slight_smile:

Welke zouden jullie houden?

1 like

Dit is absoluut niet mijn smaak. Dus ik zou beide weg doen :grin:

6 likes

Oranje. Op het gele komt het logo wat schreeuweriger naar voren.[quote=“RBK, post:2, topic:120329, full:true”]
Dit is absoluut niet mijn smaak. Dus ik zou beide weg doen
[/quote]
Dit zou ook mijn eerste keus zijn btw :joy:

1 like

Wat een brute klokken! Gewoon mooi!

Als beide niet kan, dan oranje eruit…

Als je er dan toch een wil houden zou ik de oranje houden. Wel zonder die module, want dat maakt hem nog drukker dan hij al is.

1 like

Ik zou ze beide zo snel mogelijk opruimen.

2 likes

ik zou ze beide houden, maar als er toch 1 weg moet dan de oranje…Maar liever houden dus :smiley:
Blits-Bezit :smiley:

Ook zeker niet mijn smaak, maar dat was niet de vraag.
Ik zou de oranje weg doen.

Ontzettend gaaf beiden, vind de UTC’s wel een beetje overkill.
Zou, denk ik, de oranje houden. Vind ik heel passend en echt Breitling op de eoa manier.

Geel houden (want “de” kleur) en zodoende oranje wegdoen.

Geel houden, oranje eruit. Waarom… geel gewoon mooier.

Ik vind geel heeel erg cool. Dus die zou ik houden.
Ik vind de oranje teveel een wortelkleur en daaarmee wat… Mwah

Tussenstand:

het staat 3 voor oranje, 6 voor geel…
Om te houden

Ik zou die houden die ikzelf mooi vind…Wat iemand anders ervan denkt is toch niet belangrijk ? Tenzij er binnenkort een TK aankomt natuurlijk.

Je kan ook de meningen hier peilen en dan de populairste te koop zetten… :slight_smile:

kiezen kan niet. Dus beide houden! Heb je geen drol aan… maar ja… kiezen kan niet.

Dank voor de reacties tot nu toe! Smaken verschillen gelukkig zoals altijd. Er gaat er wel eentje de deur uit, maar ik vind het erg lastig. Natuurlijk is het fijn om te weten wat makkelijker te verkopen zou zijn, maar ik vind het ook ontzettend moelijk om te bepalen wat ik zelf nou de mooiste vind!
Nogmaals dank, leuk actief forum dit, ik doe mee vanaf nu!

Ik denk dat je beetje naar je kleding Enzo moet kijken. Welke past het beste bij je kast, die zou ik dan houden.

Ik vind de gele het mooist .

Ik zou ze beiden te koop zetten in 1 topic en laat de koper beslissen welke weggaat.