Breitling Emergency yellow / coral ?

Ik bedoel deze Superocean :wink:

3 likes

Ja dat is ook een fraaie! De op een na laatste variant voordat de rubber bezels kwamen bij de Superocean toch? Alleen lijken bij deze variant de markeringen op de bezel wel weer voorzien van enamel en bij die versie die ik had enkel gravure wat ook wel weer chique was…

Sinds dit toch is uitgelopen op een verkapt verkooptopic. Hoeveel vraag je voor de gele?

Kijk maar even op MP als je wil, diverse combo’s mogelijk, ik zal hier morgen advertentie plaatsen. Moet nog wat foto’s maken en de Diver Pro strap monteren.

Mocht je dan toch de hele serie compleet willen hebben dan mag het gouden exemplaar natuurlijk niet ontbreken : http://timed.sothebys.com/auction-lot/BREITLING-A-YELLOW-GOLD,-DIAMOND-SET-AND-MOTHER_12B46B3953/

1 like

Zie daar die module maar eens bij te vinden. :wink:

2 likes

Hahahaha, serieus?
En dan de antenne uittrekken als de champagne of kaviaar op is ofzo?

Hier ga je toch geen berg mee beklimmen o.i.d.?

Nou ja, horloges hoeven niet altijd alleen maar zuiver te gebruiken te zijn in de omgeving waarvoor ze ontworpen zijn, maar je kan ook doorslaan. Dit slaat natuurlijk als een tang op een varken.

Zijn we het daar over eens… Foeilelijk!

1 like

Er zijn nogal wat celebrities die een Emergency hebben voor het geval ze ontvoerd worden. Neemt niet weg dat goud en stenen niet erg stijlvol is maar overal is een markt voor…

1 like

Ja, over die mogelijkheid had ik nog niet nagedacht.
Laat ik zeggen dat ik een horloge compleet voorzien met diamanten 99/100 keer niet mooi vind.

En die begrijpen niet helemaal hoe de emergency werkt .

Maar het zijn er wel een paar ja, van heel dicht bij huis tot wat verder weg. Bear heeft 'm zelfs in twee kleuren! De meesten dragen m zoals hij het mooist is , met een rubbertje (en het goedkoopst :wink: )

1 like