Breitling en Bentley Limited Edition met tourbillon. Wat vinden jullie?

16 likes

Je moet ervan houden :no_mouth:

12 likes

Zonder tourbillon was hij erg geslaagd geweest. Nu veel te druk.

7 likes

Opzichtig. Niks voor een heer. Gelukkig is dat laatste niet problematisch voor de meeste forumleden. :grin:

14 likes

Vind het er niet mooi uitzien. Veel te opvallend, en daardoor een goedkope uitstraling.

4 likes

Mooi voor een patser die deftig wilt doen…

5 likes

Met de subdial en alle teksten nogal rommelig allemaal op die wijzerplaat.
Een tourbillon vind ik eigenlijk alleen kans hebben op een lichte plaat zonder andere complicaties, en dan tussen de wijzeras en de 6.

2 likes

Vind het niks… die oudere Bentley modellen waren ook al zo verschrikkelijk…. Groot, protserig…. Eigenlijk niet-Breitling!

2 likes

Ietwat overbodige complicatie die aan een goed horloge niet veel toevoegt, los van het feit dat die dingen altijd prominent in beeld worden gepropt zonder al te veel esthetische consideraties. Te hoog “kijk-mij-nou-eens” gehalte

2 likes

Wat een prots. Breitling heeft de laatste jaren echt een paar mooie horloges uitgebracht, maar hiermee laten ze zien dat ze dat ordinaire nog niet helemaal verleerd zijn.

2 likes

Breitling gaat er met zijn nieuwe modellen er niet op vooruit.

1 like

Van mij hoeft 't niet.:hushed:

1 like

Poenig. Maar wat een mooie combinatie: goud en groene wijzerplaat.

1 like

Ik krijg hier een enorm ‘op het strand gekocht’ gevoel bij… helemaal omdat de twee schroefjes bij die afzichtelijke tourbillon niet zijn uitgelijnd.

2 likes

Wat vindt jij er van?

Ziet er net zo erg uit als de Chinese neppers hier van.

2 likes

Lijkt mij verstandig hier ehh niks van te vinden :innocent:

2 likes

Alles goed Peter? zoals je ziet…ben weer terug

Nou dat wordt dan een kort topic als je vraagt wat we ervan vinden en dan maar adviseert om er niks van te vinden. :upside_down_face:

2 likes

:grinning: :grinning: :grinning: