Ik vind dit niet (zo) mooi en ik vraag mij af wat voor doelgroep Breitling hier voor ogen heeft
Ik begrijp sowieso niet waarom een tourbillon van de voorkant zichtbaar moet zijn
Ik vind dit niet (zo) mooi en ik vraag mij af wat voor doelgroep Breitling hier voor ogen heeft
Ik begrijp sowieso niet waarom een tourbillon van de voorkant zichtbaar moet zijn
Ja en nee. Vind de kleuren prachtig. Alleen de tourbillon heeft het geheel een goedkope look. De manier waarop en de plaatsing op 12 uur zijn voor mij een flinke afknapper.
Als Breitling liefhebber zeg ik dat ik er werkelijkwaar geen reet aan vind
Als niet-Breitling liefhebber is het niet anders hoor.
Wat een verschrikkelijk ding. Tracks onderbroken en helemaal uit balans.
Ik zou hem omgekeerd dragen de voorkant lijkt op een mislukt aliexpress design
Lelijke combinatie van het kleur bandje, het geel goud en de groene plaat. De groene plaat an sich is wel mooi! Nu lijkt het teveel op een nepper uit een metro station in Shanghai.
Ik vind van niet
Jammer dat er geen ledlampjes inzitten en misschien een muziekspeler.
Volgens mij is dit zo’n replica van chonghong…
Jammer geen duiker!
Leuk voor proleten en patsers
Indrukwekkend maar niet mijn
Ik vind het hele merk Breitling, de ontwerpen en zijn CEO helemaal niets en dit is weer een voorbeeld van waarom het een matig merk is met veel te hoge prijzen.
Afgekeken designs met één eigen gemaakt uurwerk sinds hun ontstaan en de enige bijdrage aan ‘haute horlogerie’ is de verplaatsing van de chrono pusher.
mehh
Absoluut. En zo zijn er wel meer modellen die zeer prima zijn en die ik best zou willen hebben.
Maar ik vind ook dat Breitling, meer dan de meeste merken, hun toppers afwisselt met volkomen wansmaak.
Eens deze 4 zijn “prima” ipv fantastisch, super of gaaf… ik vind andere klokjes mooier zeker (linksboven is bijna 20k) voor de prijs
Maar de Bentley editie
Ik denk, i.c.m. het juiste model Bentley en in de juiste setting, echt wel een draagbaar horloge…zal ik maar zeggen.