Breitling en Bentley Limited Edition met tourbillon. Wat vinden jullie?

Het integreren van het rekenliniaal, maar dat is geen haute horlogerie

2 likes

En dit dan?

10 likes

Voor mij persoonlijk? Als ik 75 ben misschien. En 26k, dan weet ik wel wat anders te koop

1 like

Mooier dan de meeste moderne Rolexen in ieder geval :innocent:

4 likes

:nauseated_face:

:laughing:

Of je maakt de dial de eyecather zoals anordain, maar dan de rest heel simpel…
Of “there’s a lot going on” op een rustige kleur dial…

Dit is van alles te veel, de dial is net alsof je in een pakje van Nelle zware shag kijkt :woozy_face:

2 likes

Kijk eens naar de grain van het walnotenhout… en dan naar de dial…
Zie je enige overeenkomst (behalve de gemeleerde tabakskleur)…

En je moet weten ik hou van een prachtige walnoten (echt hout dan) interieur, zoals mijn Healey uit 65

Gaat een beetje lastig op een wijzerplaat van net 3 centimeter om daar een volle grain op te krijgen he?

Been there done that…

Het kan wel, deze vind ik minstens 10x mooier :wink:

https://www.mywatchmart.com/images/2018/04/26/338135_42_img_8363_zpscn7wpoil.jpg

Ik vind hem eigenlijk wel mooi :rofl:

1 like

Loop je hiermee rond en iedereen denkt dat je een chinese versie hebt. al met al niet een fraai horloge.

Nog nooit live gezien maar zo op de foto ziet die er prachtig uit.

4 likes

Bentley rijders!? Al heb ik ook sterk mijn twijfels of dit in de praktijk ook zo zal zijn. Ik zou ook nooit zo’n Porsche design horloge kopen, want ik heb geen Porsche. Dat heeft gewoon wat sneus.

1 like

Wat betreft die nieuwe Breitling for Bentley…

I don’t rate it at all…

Mooi (klokkie :sweat_smile:) voor diegenen die ook de Tourbillon clock als optie aanvinken voor in hun Bentley Bentayga. :sunglasses:

1 like

De uur en minuten wijzer zijn in de stijl van mijn ex chronomat uit jaren 40, maar hier zijn ze uit proportie omdat ze uitvergroot werden en daardoor lelijk in mijn ogen.

De tourbillon is een mooi stukje techniek en geweldig om er (gebiologeerd) naar te kijken. Echter naar m.i. Voegt het optisch niets toe aan dit horloge.

Sterker nog: ik denk dat combi van de groene dial en gouden kast mooier is zonder de tourbillon.