Die Romeinse 4, B op de secondewijzer en seconden aanduiding op de rand!
Slechter geïmiteerd kan m.i. bijna niet…
Maar natuurlijk.
Mijn Brabantse neefjes noemden (zo’n 30 jaar geleden) alles wat ze stom vonden “bout”. Daarom vind ik het nog steeds grappig als er over een “boute bewering” gesproken wordt.
En ja, ik geloof best dat het mag, maar aangezien alle taalfouten uiteindelijk goed worden gerekend op basis van persistentie interesseert me dat niet zo heel erg.
Ach die kerel heeft in ieder geval een schone replica nu
In Groningen betekende een bout een scheet in die tijd, en werd het soms ook gebruikt als substituut voor k*#. Vandaar dat ik altijd heb moeten grinniken om de naam van het Groningse bedrijf op onderstaande foto. Dus ik snap je amusement wel. Maar je afkeer van de evolutie van taal…
…kan ik dan weer niet serieus nemen tot het moment dat je het in foutloos Soemerisch verwoord
Dat zie je dan anders als mij
Was destijds overigens ook mijn taalgebied.
cHronomats bedoel ik natuurlijk ….
Dat heb je met dikke vingers op een iPad mini
Interessant toch wel om terug te lezen. In mijn optiek direct een fake maar kennis hiervan absoluut te klein om me hierin te mengen. Toch weer wat bijgeleerd zo.
Wat een heel vermakelijk topic!
Ik vind het een heel leerzaam topic
Nog een taxatie nodig?
Ook best opmerkelijk, dat ondanks de objectief slechte kwaliteit, het toch niet evident was dat het een namaak betrof. Je zou meer verwachten van een goed merk
Epic. Dat zou wel hebben geholpen als hij niet waterdicht was geweest
Uiterst vermakelijk topic. Heerlijk
. Mooi topic
Graag deze topic sluiten.
Nu begin ik toch weer te twijfelen…
Ik vind bovenstaande foto nou wel echt een voorbeeld van dat dit niet klopt. Iemand zei iets over de gulden snede, maar bij de andere foto’s waar dit zichtbaar is, zit ie toch gewoon in het midden.
Dat zal Bretling niet snel verkeerd doen lijkt mij.
Ik denk dat ie niet echt is, maar ik ben totaal geen kenner verder…