Rombi
3 december 2023 om 12:26
87
Totaal geen verstand van, maar einde van het cijfer twee lijkt bij de ‘echte’ omhoog te gaan en bij de ‘fake’ niet.
1 like
R_B
3 december 2023 om 12:27
88
is dan meer de ringen om de sub dials die lijken te ontbreken t.o.v. de referentie foto’s
Marc_B1
3 december 2023 om 12:29
89
Trek de kroon eens uit en verzet de wijzers. Als je dit al eens bij een echte Breitling hebt gedaan, “voel” je onmiddellijk of ie fake is of niet.
En ook: als je een volledig horloge in een ultrasoon kiepert, zal het zeker niet meer uitmaken of je hem open schroeft of niet …
Ten derde: van alle Breitling modellen zijn de Cronomats inderdaad het meest nagemaakt. En vaak verrassend “goed”….
1 like
Mikel
3 december 2023 om 12:45
92
Is dat het een nepper is.
1 like
R_B
3 december 2023 om 12:49
93
SwissToni:
Wijzers en indexen zijn lelijk afgewerkt
B aan secondewijzer klopt niet
Ringen om subdials ontbreken
Datumschijf ligt te diep en lijkt slecht uitgelijnd t.o.v. venster
“Tachymètre” niet rood
Er is vast meer.
Geinig dat ik bij die optelsom me nog steeds neig af te vragen of het nou een nepper is of dat Breitling z’n horloges nou zo slecht afwerkt
3 likes
R_B
3 december 2023 om 12:53
94
Hadden we de kalkverf stempels op de sub dials al meegeteld trouwens?
Voelt iemand zich al geroepen de titel aan te passen trouwens?
Nee joh. Een echte Breitling is mooi afgewerkt. Waarmee niet gezegd is dat het een mooi horloge is. Integendeel
5 likes
SwissToni:
een mooi horloge is
Er zijn zeer veel mooie Breitlings in de wereld. En gegeven de nieuwe richting van het merk is dat niet alleen voor jaren 40, 50 en 60 vintage het geval. Ik durf met droge ogen te stellen dat er meer mooie Breitlings zijn dan er mooit AP’s zijn.
5 likes
Hans151
3 december 2023 om 13:05
100
Hij mag op slot hoor. Ik weet voldoende.
1 like
R_B
3 december 2023 om 13:07
101
Boute stelling, zo voor de zondagmiddag. Nieuw topic aan wagen?
2 likes
Dat is een feit. Net als het feit dat SUV’s lelijk zijn, Westmalle Tripel het lekkerste bier is, bruine schoenen niet bij een donker pak passen, enz. enz.
Hoe dan ook: dit soort glimmende knoeperds is niet mijn kopje thee.
Ronald:
Boute stelling
4 likes