Breitling gevonden

Peter,

Zullen we dan eerst eens proberen te bepalen of het een echte Breitling is ?
Ik denk dat in dit specifieke geval (vindplaats Spanje) er heel wat in werking gezet moet worden om het horloge bij de rechtmatige eigenaar te krijgen.
Dit traject lijkt me alleen gerechtvaardigd als het een echte Breitling betreft.
Laten we dan die weg bewandelen en mocht het een echte blijken te zijn, dan ben ik het met je eens : Dan moet ie terug naar de rechtmatige eigenaar.
Daarbij komt nog dat ik van mening ben dat we wel erg ver van het het onderwerp afweken (er werd al verondersteld dat ie wel van een vrachtwagen gevallen zou zijn ) en leek het me beter met een schone lei te beginnen.
De reacties die echt on-topic waren (echt of fake) kwamen niet verder dan een terecht verzoek om duidelijke foto’s.
Dit heb ik vervolgens dan ook in mijn post terug laten komen.
Ik hoop dat je met deze uitleg begrip hebt voor mijn standpunt.

IK heb met mijn aanschaf van een breitling gewoon de service lijn van Breitling gebeld en het nummer doorgegeven. Zij konden mij binnen 10 seconde vertellen aan welke dealer zij het horloge hadden geleverd.

zij kunnen dan toch ook aan de hand van het nummer zeggen of ie echt is?? dus 1 telefoontje is dan genoeg…

En als (wat vaker gebeurt) er een correct Breitlingnummer in een fake geslagen is??? Hoe weet Breitling dat dan…

hans

Dat zou ik dan dus als eerste doen, even bellen. Stel dat er geen correct nummer in staat weet je dat meteen. Staat er wel een correct nummer in, weet je waar hij geleverd is. Kleine moeite en kan meteen het antwoord zijn.

Ramniv Schreef:

Dat zou ik dan dus als eerste doen, even bellen.
Stel dat er geen correct nummer in staat weet je
dat meteen. Staat er wel een correct nummer in,
weet je waar hij geleverd is. Kleine moeite en kan
meteen het antwoord zijn.

mee eens je moet ergens beginnen toch?

zouden jullie mij het nummer kunnen geven dat ik hiervoor moet bellen? Ik kan op de site van breitling alleen een nummer uit zwitserland vinden? Of is dit het nummer wat ik moet bellen?

BREITLING NEDERLAND - M. KOSTER & ZONEN
POSTBUS 340
1170 AH BADHOEVEDORP
info@breitling.nl
Tel +31-(0)20-6596453 / Fax +31-(0)20-6595520

(zo moeilijk was dat niet trouwens, staat gewoon op de Breitling site onder “retailers”)

ja ok dat begrijp ik, maar ik ga er van uit dat het horloge in spanje gekocht is (daar het daar ook gevonden is) dus ik weet niet of ze dit horloge kunnen traceren in nederland. Ik ga zo even een poging wagen:)

zo net even gebeld en ze kunnen in nederland niet achterhalen welke winkel het horloge geleverd is, omdat deze in het buitenland is gekocht. Ik zal dus met een spaanse retailer moeten bellen maar mijn spaans is niet al te goed. Ik ga dus maar even aan mijn zusje vragen of ze dat zelf wilt doen. Hou jullie op de hoogte

Ik denk dat je meer bereikt met een e-mail naar Breitling headquarters…die kunnnen je vertellen naar welk land het horloge geleverd is. Wie zegt dat de eigenaar spaans was/is…

succes met je queste :slight_smile:

Ik ben benieuwd best spannend zo’n topic…:wink:

… en dan moet je als je je dure klokje verloren hebt ook nog zo slim zijn dit aan Breitling door te geven. Ik zou eigenlijk niet verder denken dan aangifte bij de politie (met typeaanduiding, maar zonder serienummer, want die heb ik nooit bij me ergens op papier), en melden bij mijn reisverzekering.

Het zou niet in me opkomen het ook aan meneer Breitling te melden eerlijk gezegd.

Als je zo onverzichtig met je klokje om gaat geen geknapte band of lossen puch pin. Dan konden ze van mij part de pot op .

Ook niet het klokje voor in de bergen . Als je die in de bergen kunt dragen kun je het verlies wel nemen .

Ik zou hem inmiddels gewoon houden en ervan genieten.

Als hij echt is heeft een vorige eigenaar hem allang geclaimd bij zijn verzekering.

Wie zegt dat hij verzekerd is voor het verlies van kostbaarheden.

Wanneer je een horloge van zo’n bedrag (mits echt) niet bijverzekerd dan ben je volgens mij niet goed bezig.

tjemig wat een kortzichtigheid allemaal…

• 1 !

Kan deze post niet vergeten , de OP wel volgens mij.