Overigens, ik heb nog geen Breitling in de collectie, was geïnteresseerd geraakt in een Colt, maar ben gevangen door de Chronomat GMT, misschien speelt dat onbewust ook nog een rol.
Ik weet dat de een 39 de ander 40mm is, true GMT versus office gmt, high end quartz vs ETA, gmt bezel vs dive bezel, ………….
Ik post niet vaak dit soort dingen, maar ik ben oprecht geïnteresseerd in jullie mening/onderbouwing:
GS houden of toch de collectie uitbreiden met deze mooie GMT Breitling?
Sowieso de GS houden, Breitling kopen en dan niet veel later in het blauw zetten, omdat je erachter komt dat de GS uiteindelijk toch de betere partner is.
De GS is prachtig. Zou ik nooit wegdoen.
Nou heb ik zelf twee Omega’s, de Seamaster en Speedmaster, maar ik zou heel blij zijn met deze GS erbij. Wat een schitterend horloge.
Of je de gs weg zou moeten doen ga ik je niet vertellen maar ik heb de breitling en het is een heel erg mooi en fijn zittend horloge. 40 mm en Lekker dun is de perfecte maat.
Daarbij zit de rouleaux band heel comfortabel
Wat ik aan de blauwe zo mooi vind is het contrast met de rode gmt wijzer en het datum venster in blauw. Bij de groene is het venster bijv wit.
Snap niet dat ze dat niet anders doen bij breitling.
Gs heeft een veel mooiere afwerking, al vind ik de stalen band echt een mindere van GS, geen snelverstelling…
bij Breitling stoort met de B op secondewijzer
Ik ben een breitling fan.
Maar ik vind de grand seiko qua looks deze keer mooier.
Maar hij is Quartz en voor een horloge heb ik het liefst mechanisch .
Dus zou toch weer voor breitling kiezen.