Breitling GMT kopen of GS GMT houden

Een Breitling moet BLING BLING zijn!!! Hoort erbij… :slight_smile:

Heb deze Breitling gehad, draagt fantastisch, en ziet er goed uit! En ZOOO opvallend is deze ook weer niet!

GS is ook top… het is wat je wilt! Lekker Breitling of makkelijk GS

Ongelofelijk dat in dit paradijs van grand Seiko aanbidders de breitling de meeste stemmen heeft.
Had ik echt nooit gedacht toen ik dit topic deed openen.

Voor mij was de keuze zo gemaakt, de breitling komt over als iets spannends, zelfs een beetje fout, toch klassiek dankzij de band. Hij trekt je aandacht direct en houd hem even daar terwijl je probeert te zien wat er allemaal aan de hand is.
Het b01 uurwerk(wat er hopelijk in zit) is ook een mooi stukje techniek. Als je ze opwind zit er best wel wat geluid achter hahaha.

De grand Seiko zou ik nooit gezien of herkend hebben. Ze zijn al tam en generiek, maar deze lijkt gewoon op 1 van de vele seikos.

Zag dat het hier boven nog even over accuraatheid ging.

Tja die breitling gaat niet net zo accuraat zijn als een ga Quartz.
Maar ik heb liever een patek die elke dag een minuut achter loopt dan een Casio die exact loopt.

:+1:

Ja

Wat zij zeggen

Nee
De b01 is een chrono

1 like

Verhip! Nooit gezien toen ik hem woensdag om had op Schiphol.

Cool! Heel erg subtiel gedaan. I approve.

6 likes

Dar durf ik te betwijfelen :wink:

Dat is dan weer een feit!

Ik ben een grote fan van Breitling,heb zelf een Chronomat al 30j lang en kan er nog elke dag van genieten nooit of nimmer zal die weggaan.
Die Seiko van jou zou ik ook nooit wegdoen het is een echt juweel.
Je zal altijd wel verliefd worden op één of ander horloge.
Als enige optie zou ik ik sparen voor een Breilting MAAR NOOIT die mooie Seiko wegdoen.
Just my two cents.
Ik hhoop dat mijn uitleg zin heeft en jij er toch een beetje mee geholpen bent :slightly_smiling_face:

Ah! U ziet graag slijtage in volle gang!

Batterijen zijn wonderbaarlijke constructies. Überhaupt elektrische circuits, want zodra je bedenkt dat de elektriciteit niet door de kabel / printplaat loopt, maar er omheen is het al helemaal een mindfuck.

Tja, doe eens een foto van de hele bubs?

1 like

Op de een of andere manier kan me dit wel bekoren! :heart_eyes::hugs:

1 like

Huh? Hoe bedoel je dat? ( serieuze vraag )

1 like

Deze video legt het op meerdere manieren uit. Veel plezier!

4 likes

Heel interessant, dan kijk je er toch met andere ogen naartoe.

Thanks! :hugs::pray:

De Springdrive en de GMT zullen plaats moeten maken om de Chronomat te financieren. De Springdrive mag gaan vanwege de komst van de Explorer en de GMT ivm de komst van de Chronomat.
De SBGW231 mag blijven, is gewoon een heel mooie dresser in de collectie.

7 likes

Ah, je boert er dus graag op achteruit. Ik zou de exploitatie er uit gooien om een 36mm Chronomat te financieren.

Waar heb je die band voor die SBGW231 gekocht, als ik vragen mag?

1 like

Goeie keuze!

1 like

De 36 is mij te klein en ik mis dan de crownguards. Een 38 Chronomat GMT zou ik top vinden. Een tweedehands 38mm Colt stond eerder al op de interesselijst.

De BoR band van de SBGW komt via de GS boutique.

Overigens weet ik niet waarom mijn telefoon Explorer in exploitatie veranderde. :slight_smile:

38mm Chronomat zou inderdaad ook een mooie maat zijn.

Thanks! Ik zal ze eens bellen.

Heb laatst een chronomat GMT gehad. Alleen zwarte plaat. Vond hem erg lekker dragen maar qua uurwerk stelt het natuurlijk niks voor. Vond de band mooi en fijn maar (te) klein dragen voor een 40mm