Ik vind het juist wel tof om een box erbij te krijgen. Gewoon het gevoel bij het hele verhaal.
Die inderdaad, moet bijna dagelijks het boekje door met mijn zoontje.
Dat hij op school rondbazuint dat het horloge van papa op de maan is geweest ben ik dan weer wat minder content mee…
Maar dat geeft toch wel wat extra cachet aan de aankoop vind ik altijd. Neemt alleen zoveel ruimte in al die dozen…
Voor de minder dure horloges vind ik een Citizen duikfles ook veel geiniger dan zo’n saai doosje gerecycled karton.
De oude verpakkingen van Breitling waren trouwens toch ook al afbreekbaar? Meeste van twintig jaar oud zijn al half vergaan…
Dan zou ik het heel tof vinden als ze aan de faq toevoegen hoe je de verpakking om het op te bergen bij oudere modelen even lang mee laat gaan als het horloge. Of dat ze bij de service ook die herstellen.
Net als de oude Omega doosjes trouwens. Die oude rood beklede vallen na een paar jaar spontaan uit elkaar, maar of 't biologisch is …
de nieuwe zijn een stuk duurzamer.
BTW Toch stoer dat zo’n jochie opschept dat z’n pa op de maan is geweest! Want dat zal ongetwijfeld het hele verhaal zijn, “Mijn pa zijn horloge is op de maan geweest. Hij? Ja, hij ook natuurlijk.” Chill!
Bitcoin ja, er zijn voldoende energie vriendelijke alternatieve.
Wat betreft Breitling… Tja het is duidelijk dat ze zoveel mogelijk willen besparen om meer winst over te houden.
De romatiek van breitling is voor mij echt de kwaliteit van afwerking, voornamelijk vanaf de jaren 90 tot dik in de jaren 2000.
Ik zie de beknibbelingen steeds verder doordrukken.
Als ik hier zo een colt caseback voorbij zien komen, denk ik gewoon een zielig aanzicht.
Zet er dan niks op zoals andere merken ook doen.
Ook de clasps bevatten de tekst swiss made niet meer, de colt is een instap model maar word nu wel echt afgewerkt als een instapper,
Totaal breitling onwaardig.
Over het weg laten vallen van de wings,
Ben ik ook erg ontevreden,
die b is echt een beetje ouwe lullig.
De wings geelgoud of witgoud zijn prachtig.
Voor mij is breitling echt een uitgesproken groot glimmend horloge wie van 5 km afstand al herkend word, maar de laatste tijd maken ze de horloges steeds meer neutraal, en dat vind ik een doodzonde.
Hopelijk komen ze snel terug van deze bezuinigingen, En matige afwerking voor de echte breitling fans!
Sorry, maar ik zie niet hoe de blockchain de grijze handel kan tegen gaan. Alle in de grijze handel verkrijgbare horloges, komen van Rolex eigen AD’s. Wat doet de blockchain?
Daar hebben ze ervaring mee
Richemont zal het kopen, Kern zit er niet voor niks.
Hahaha ,ja dit dus.
De nieuwe Avenger lijn vs de oude, geen opgelegde indexen meer maar gedrukt in de wijzerplaat. Geen swiss made meer op de band, waarschijnlijk zal de productie dus nu buiten Zwitserland plaatsvinden en het logo niet meer van edel metaal. Naast de eerder genoemde wijzigingen.
Nou met de blockchain zo het niet mogelijk moeten zijn nieuwe hologes als pre-owned te verkopen met een dikke premium.
Ik ben op 23 augustus jarig
Hulde. Ik ben het er mee eens. Dat scheelt mij een hoop ballast op zolder.
Ik zou The World according to Jeff Goldblum S01E01 even kijken als ik jou was. Fantastische eerste aflevering van een briljante show, die ook dieper ingaat op dopamine en “het bezit van de zaak…” achtige fenomenen.
Mij doet unboxing niks. Ik wil de inhoud. Ik vraag me af hoeveel mensen er zo in staan.
Dat deed Yema echt uitstekend: Zowel een watchroll er bij als ook een pouch waar het in geleverd werd.
Simpel en zelfs bruikbaar. Ik hou er van.
400 ballen. Voor 10% van de prijs wist ik het wel. Why so serious, indeed.
Die top time is vet.
Ik ook. Die 400 knaken hou ik mooi in de zak.
Dat is niet correct, de wings op de Avenger zijn ook van witgoud.
Dat denk ik ook, je krijgt minder maar betaalt hetzelfde of premium
Die hele doos boeit mij persoonlijk niet. Die van mn sub ligt maar ergens te liggen op zolder.
Heb geen vintage doosjes. Dat lijkt me dan nog wel leuk.