Lijkt mij de perfecte maat!
Kan je goed hebben.
Ziet er naar uit dat je je 43mm dan toch maar moet verkopen. Daar zat een afspraak aan verbonden toch? Iets met verlaten van HF als ie verkocht was?
Je kan altijd de prijs omhoog gooien.
Ik heb een 46mm Hamilton Flieger gehad. Bij polsmaat onder 20cm gewoon niet doen.
Die 46mm Breitling heeft een L2L van 51mm. Dat zijn er minstens 2 te veel, in mijn ervaring.
Perfect toch
Je hebt de foto gemist, denk ik.
Dat is ook een hele mooie!
Han heeft me overtuigd om te blijven. Daarnaast zijn er genoeg forumleden die wél vriendelijk zijn, dus dat houd ik dan in gedachten.
Ai. Kut. Gefeliciteerd?
Serieus, ziet er niet als al te erge overhang uit. Maar ik vind kleiner beter. Al moet ik wel zeggen dat een klein horloge niet bij een Anthrax t-shirt past. Als ik dat er bij reken is groot geen rare keuze.
Kleding is zeker een factor.
Het is weekend, dit draag ik niet iedere dag. Ik heb hem niet gekocht hoor, don’t worry. Wat ik echt leuk vond is dat ik tot twee keer toe gecomplimenteerd werd met mijn roségouden Navitimer bij Van Willigen!
Heb je exact zo’n foto met 43mm?
Nog niet, maar kan ik wel even maken. Moment.
Persoonlijke pro’s en contra’s afwegen lijkt me. Als het gaat om de maat kan je mijn inziens de 46mm prima hebben… Na het lezen van het topic bemerk ik dat je stiekem al heel erg verliefd bent op die lonkende 46mm kanon…
Sorry man, toch beter zo. Ook met Anthrax t-shirt.
Net een tikketje beschaafder, ik denk dat als je van bovenaf op je pols kijkt dat de balans nog beter is.
Maar goed, ik zit dit met een 37,5mm quartz om te schrijven, dus ik ben niet objectief.
Persoonlijke mening: ik vind een 46mm van een afstandje op een fake lijken, puur omdat ik dit soort formaten associeer met AliExpress troep. Desalniettemin denk ik dat je het gewoon eens om je pols moet hebben gehad - in die zin kunnen wij hier slechts onze mening geven.
Mmm toch de 43mm hoor.
Ik heb hem om gehad, getuige de foto een paar posts terug.