Breitling of Tudor?

Laatste keer dat ik er was kreeg ik te horen dat deze niet meer kwamen. Dat was Feb ‘23.

Ik was ook op zoek en heb hem uiteindelijk maar bij de GD gekocht.

Er staat er wel 1 in het blauw met een (mooie) premium erop.

Tja, voor €2.500,- … :joy:

Het zal niet lang meer duren dat de eerste Avengers in de outlet komen.

1 like

Laatst poste iemand een foto en lag het weer helemaal vol

Vorige week bij :sheep:&:lemon: de breitling avenger 42mm en de BB58 gepast. Ik vond de BB behoorlijk saai in vergelijking met de Breitling.

Plaatjes voor de sfeer

9 likes

Saai :man_shrugging:t3:
Veel mooier zal je bedoelen

5 likes

Feit is dat ze het gewoonweg niet weten, ze krijgen wat ze krijgen. Daar kunnen limited editions tussen zitten uit China of voor de Emiraten.
Alleen zijn de Colt modellen al een tijdje uit productie dus op een gegeven moment is het gedaan.

1 like

Ja, ik vond de vraagprijs ook wat… uhm enthousiast :nerd_face:

Tudor, het merk dat als je goed naar het logo op de wijzerplaat kijkt het net lijkt of je constant wordt uitgelachen door een nar.
Ik vind dat persoonlijk storend!

Spaar dan door voor een “echte” Rolex zou ik zeggen, dan hoef je de Tudor ook na een paar jaar, niet met dik verlies (check het verkooptopic én hoelang het duurt voor ze een Tudor verkopen maar eens) te verkopen. :wink:

Ik zou tudor nemen.

2 likes

Bij Breitling moeten ze nieuw in de winkel al korting geven anders koopt echt helemaal niemand een Breitling. :rofl::rofl:

Wil ik helemaal niet, 10k en meer zou ik andere keuzes maken. Tudor is inmiddels genoeg een eigen merk, Rolex gejank altijd.

4 likes

Zijn dus gewoon fantastische horlogemerken. Uitstekende kwaliteit. Mijn voorkeur heeft Breitling, tsja meer uitgesproken design is meer mijn smaak (of gebrek aan smaak zullen enkelen vinden). Dus het terechte cliché wil, koop wat je mooi vindt.

2 likes

Dat lange verhaal gaat voornamelijk over de Breitling. Daar zou ik als ik jou was dan ook voor kiezen :slight_smile:

2 likes

Ik denk dat je gelijk hebt. Breitling heeft mijn voorkeur.

1 like

Dan zeker voor de Breitling gaan, die blijft “knagen” bij elke andere keus die je maakt en is, wat mij betreft, wel een grail watch😻

1 like

Grail watch gevoel heb ik niet echt bij deze. Ik denk omdat ik al een Chronomat heb. Ik was wel verkocht toen ik de ijsblauwe omhad bij een AD.

1 like

Inderdaad, daarom kies ik voor Breitling :wink:
Maar…ik vind bijvoorbeeld de Tudor submariner en zeker op een nato ook erg mooi.