Breitling Only Deel III

Kom hem vandaag ophalen, lang naar gezocht.
Ga deze niet gebruiken voor m’n onderwater hobby.

1 like

Heel gaaf! Hij staat ook hoog op mijn lijstje om nog eens te bezitten. :ok_hand:
Ik ga maar weer eens actief op zoek.

1 like

Was het deze uit Duitsland? Heeft lang in mijn favorieten gestaan. :sweat_smile:

15 likes

Haha, yep dat is hem.

Beetje onderhandelen voor de prijs en de koop was gesloten.
Had in het begin m’n twijfels over de site en het was een particuliere verkoper. Maar na wat zoekwerk die de twijfel wegnam toch maar gedaan.

1 like

Ik was helemaal enthousiast over deze Chronomat!
S&G, maar dan mooi en geen saaie Rolex of Tudor.
95% Zeker dat ie richting míjn pols komt.

16 likes

Hij is gaaf! Ik ben ook op zoek naar een iets ouder model, echt gouden Wings en de staal- blauwe combi. Tikkeltje fout misschien, maar voor mij wel de Breitling waar ik ooit voor ben gevallen. Waar heb je deze gevonden?

1 like

Duitse Uhrforum, m’n andere Chronomat gaat eruit!

13 likes

Die is gaaf
Is hij op staal?

1 like

Zonde! Dit is mijn oude toch? Leuk model.

1 like

Gaaf! Ziet er netjes uit ook! Vast al een keer geserviced en/of licht borsteltje?
Heb je al een lumecheck gedaan ? Ben er nog steeds niet achter of deze referentie per definitie van een tritiumplaat is voorzien, maar denk het wel.
Die van mij in elk geval wel. Zo’n zwart diverpro bandje staat hem trouwens goed, het oranje met het maximale geshine van de stalen prof band in de zon mag soms best wat getemd worden…. :wink:

11 likes

:love_you_gesture:t2:

18 likes

Via het Uhrforum geserviced bij mij gekomen.
Ja, idd mooi.
Misschien gaat ie niet weg, dan moet de pam eraan geloven :wink::wink:….

Op leer….

Zeker doen!

1 like

Was pas voor een complete onderhoudsbeurt geweest. De lume werkt niet meer zo goed, maar het is ook al een “oudje”.

Voor de fun moet er nog wel een oranje/zwarte band bij.

16 likes

Mooie kleurstelling ook.
Die diepte in de plaat maakt het net eventjes af. Heb mij laten vertellen dat die diepte in de plaat gemaakt is om je ogen rust te geven.
En wat je zegt hij totaal niet saai!

1 like

20 likes

23 likes