Breitling Only Deel III

Ja, dat kan overal wel. Als je bij een AD naar binnen gaat is er vast nog wel iets af te krijgen.

Breitling zijn prima horloges met een geheel eigen smoel.

1 like

12 likes

Hoi Vriend,

Dat heb ik dus al bij diverse AD’s geprobeerd, gaat echt geen dub vanaf. Sterker nog, de meeste hebben hem dus niet en kunnen er ook niet meer aankomen. Maar ik heb zoals ik al schreef totaal geen ervaring met Breitling en dus ook niet met dit model vandaar dat ik graag ervaringen wil weten van leden die dit model hebben. Ik mag al blij zijn dat ik aan dit model kan komen wordt mij verteld, dus het geld heb ik er wel voor over. Maar weet dus echt niet wat de ervaringen met die model zijn, er zijn in 2021 1500 stuks van uitgegeven. Dit model heeft echt een vintage look wat ik ook wel iets vind hebben. Even een uitstapje voor mij naar een vintage look.

Ver buiten mijn “bereik”, maar de Navitimers die ik hier voorbij zie komen zijn jaloersmakend!!!

Prachtig model😍

1 like

In Roermond hebben ze vaak modellen die de AD niet/niet meer heeft, misschien heb je geluk als je ze belt

1 like

Ik kan hem per toeval krijgen bij een bekende AD van mij, die had hem in de kluis liggen voor een ander die hem nooit heeft opgehaald, daar lag hij dus bijna een jaar in de kluis. Maar zoals gezegd, gaat echt geen dub af. Ben nog nooit in Roermond geweest, bij wie moet ik dan zijn. Weet wel dat daar volgens mij een outlet zit, bedoel je die soms. Zal ik daar wellicht wel wat van de prijs af kunnen krijgen denk je? Maar wil graag weten of iemand ervaring heeft met dit model.

Ik bedoelde de outlet inderdaad en daar bieden ze alleen maar met korting aan. Je moet alleen een beetje geluk hebben of het model dat je zoekt er tussen ligt. Een belletje plegen kost je 5 minuten en geeft je direct het verlossende antwoord.

Ik had laatst ook voor een model gebeld. List €4400,- aangeboden prijs €2900.

2 likes

+31 475 53 67 34

2 likes

@YB61, heb natuurlijk gelijk gedaan wat jij schreef en gebeld. Nou vergeet het maar zeiden ze daar, als je hem te pakken kan krijgen voor die prijs zou ik het gelijk doen was de tip. Wij kunnen niet aan dat model komen, is zeer geliefd wij moeten het meer van de incourante modellen hebben en daar kunnen wij leuke korting op geven.

2 likes

Gedaan, niet aan te komen bij hun.

Ik denk ook wel dat er een kern van waarheid in zit. Ik heb van de week ook gebeld (voor een SuperOcean of Colt), maar ze krijgen in principe alleen uitlopende modellen in de Outlet binnen. En de Colt is daarmee alweer te lang uit de collectie. Horloges die ze aanbieden zijn vaak horloges die terugkomen van juweliers. De Outlet is tenslotte onderdeel van de importeur.

Dus zodra er een nieuwe collectie wordt aangekondigd heb je kans dat je de uitlopende modellen bij de Outlet tegenkomt.

1 like

Anders kijken op Chrono 24
Dat is een limited en volgens mij niet meer gemakelijk te vinden
Als jouw AD heeft er nog een en aan de “gewone” prijs, ik zou erop springen voor dat te laat is

1 like

Ligt al klaar voor mij, wordt niet aan anderen verkocht :smile:

1 like

Andere AD ook gebeld ?? weet maar nooit…

KOOP NU HET BREITLING TOP TIME DEUS HORLOGE BIJ SCHAAP EN CITROEN, SLECHT 4 STUKS BESCHIKBAAR!

Edit: Oeps, sorry, was van Feb 2021 :pleading_face:

1 like

Oeps, sorry, was van Feb 2021 :pleading_face:

1 like

Inderdaad oeps, Schaap heeft ze niet meer en kan er ook niet meer aan komen :smile:

Ja joh, dus officieel incoming? Snel foto’s plaatsen hoor! :ok_hand:

1 like

nog even geduld, 5 feb de afspraak maar natuurlijk komen dan de foto’s :smile:

3 likes

Leuk ik zet het in de agenda. :nerd_face: :ok_hand:

Trouwens deze Top Time ook gezien, ook een LE. Ook erg mooi moet ik zeggen.

TOP TIME DEUS LIMITED EDITION (1500 pcs)

Schermafbeelding 2022-01-29 om 15.50.13

TOP TIME LIMITED EDITION (2000 pcs)

Schermafbeelding 2022-01-29 om 15.49.58

4 likes