Breitling Only Deel III

Ja die had ik natuurlijk ook al gezien, model uit 2020 maar had met die andere net meer een klik mee.

1 like

Mee eens, ik vind die zwarte buitenring erg mooi. En de oranje wijzers. :ok_hand:

2 likes

Ik ben nieuwsgierig. Over welk model hebben wij het nou?

1 like

Hoi Guus,

Het is die met ref. nummer A233101A1A1X1

Zal even een foto laten zien,

Een totaal ander horloge dan de anderen die ik heb, geen duiker maar 1 met een vintage look. Wel een LE model 1500 stuks van.

6 likes

Oh, mooi!

7 likes

Hele mooie verschijning!!

2 likes

Liet het filmpje aan mijn zoon zien die motor rijdt en die zei “mooi horloge, foute helm” :smile:

1 like

Ouwe hipster dat je bent.

1 like

18 likes

Heeft de outlet een website met de voorraad? Krijg het niet gevonden

Superocean heritage II hebben ze dan niet begrijp ik?

https://www.breitling-outlet.nl/the-collections

Heb hier lang gespiekt voor een Colt

2 likes

Ah top. Dank je wel

Ik ben bang dat ze niet meer gaan komen. Die gingen op het laatst voor € 1750 dat was echt een mooie prijs.

10 likes

Eindelijk de band even passend gemaakt…wat een puzzel zeg :grin: maar wel leuk klusje.

Ik zocht al jaren een Navitimer en toen deze Scott Carpenter (1 van 1962) in Japan beschikbaar kwam moest ik hem hebben. Het is een remake van de ‘First Breitling in Space’ (FBIS) volgens sommigen en daardoor ook extra bijzonder. Dit specifieke type komt slechts zeer sporadisch voorbij…hele grote blij :grin:

De 24uurs aanduiding is heel bijzonder, dit is het enige horloge in mijn collectie met deze weergave dus even wennen.

Het is ook niet het meest onopvallende horloge in de collectie maar alles klopt. :trophy:

20 likes

Gefeliciteerd! Hele mooie Breitling. :ok_hand: Dit zijn wel de krenten uit de pap.
Een handwinder zeker? Van welk jaar is dit horloge?

Dat was idd een hele goede prijs :+1:t2:
De Colt staat ook niet meer in het rijtje modellen bij de outlet dus die komt ook niet meer.

2 likes

Dank en klopt, handwinder uit 2016 en uit Japan dus ‘wie neu’ zoals veel exemplaren uit dat land.

2 likes

Het is toch een 50th anniversary, dus 2012.

9 likes

Aha dus nog heel recent. Mooie aankoop!
Ja dat laatste viel mij ook al op. Is Japan zo’n horlogeland? Ook op Chrono zie ik veel vrijwel nieuwe horloges uit Oost-Azië.

2 likes