Ik vind het nog steeds een fantastisch horloge. Plat, te combineren met canvas, rubber, leder etc.
Wat vindt jij van de dikte van dit model?
Waarschijnlijk heb ik het al eens eerder gevraagd, maar heeft de vouwsluiting voor de rubberen band nou een kliksysteem om de band eenvoudig te verstellen of niet?
17mm is best dik maar op mijn 23cm polsen valt het eigenlijk niet op en ben geen overhemd drager. Persoonlijk dus totaal geen probleem mee daar de 44mm ook niet heel groot lijkt op m’n pols.
Ja, die heeft een snelverstelling.
De sportieve Endurance opgedoken voor komende dagen met het voorspelde &€@(:@ weer hier in het Zuiden… Mijn eigen zonnetje
Gaaf hoor, dit is ook wel een volgende kanshebber…
Het is zo’n fijn en praktisch horloge
Mooi hoor!
Vraag.
Zie dit vaker, het horloge dat zover bovenop de pols ligt.
Vind je het niet fijner en of mooier als deze mooi in het midden van de pols blijft liggen?
Zelf puzzel ik de schakels altijd zo dat dit het geval is.
Heb geen wristshots op pc/telefoon staan dus geen direct voorbeeld.
Wel even deze om iets te posten.
Ik ga hem steeds meer waarderen, vind hem mooi in verhouding, tophorloge
Deze hoop ik morgen in het blauw binnen te krijgen
Ik moest even kijken naar mijn pols om te begrijpen wat je bedoelt…maar volgens mij snap ik het.
Dat het feitelijke horloge rond de pols draait en daarmee niet meer gecentreerd ligt.
Als je dat bedoelt en dan de vraag of ik dat fijn(er of mooier) vind…
Eigenlijk niet en zou ik gecentreerd mooier of prettiger vinden. Maar ik heb geen zin om te puzzelen met schakels.
Ik denk dat ik gewoon in de loop van de jaren heb geaccepteerd dat het een beetje draait. Het is ook niet zo losjes dat het echt rond de pols draait, wat ik bij anderen wel eens zie.
Dan draag ik ze wel strak(ker), wat weer per moment van de dag kan verschillen door toe- en afname van omvang door inspanning, warmte etc.
Die steek ik wel nog even in mijn zak
En die ook
Zeker doen want echt heel gaaf
Breitling boy
Lekker shinen.
Ik vind dit soort banden wel nice.