goed gelukt zeg zo op de foto
Thnx
Ik vind m HEEL gaaf
Beide mooi maar die linkse is ‘to die for’
Dank!
Kan niet ontkennen dat ik het met je eens ben!
Linkse ???
Bestaat het woord ‘linkse’ niet in jouw dorpje?
Ondanks dat mijn aandacht in eerste instantie werd getrokken door de Rouleaux band van de Chronomat, vind ik rubber banden icm stalen horloges ook altijd heel aantrekkelijk. (Chopard Mille Miglia GT met ‘autobandprofiel’ strap wil ik ooit nog eens bezitten!)
Ik vind het ook leuk om te swappen. Een andere band veranderd het horloge compleet! En zeker ‘s zomers vind ik rubberen banden altijd een no-brainer. Weet ook niet waarom? Is gewoon zo.
Daarom vanmiddag even bij de juwelier geweest om te zien wat er allemaal was. Hij had diverse blauwe banden en gespen en uiteindelijk voor de Diver pro gegaan met normale gesp.
De vouwsluiting is an sich sjieker maar ik vond hem nog steeds te onbenullig. Heb hem ook gehad op de Aerospace Evo en vond hem altijd te groot en te breed.
Enfin, hier wat plaatjes.
Ben nog in dubio of ik de rubberen band van de Super Chronomat B01 ook aanschaf.
Is een soort van rubberen Rouleaux band (laatste 2 foto’s). Ziet er apart uit maar oogt wat breed en goedkoop vind ik.
Jazeker wel
Maar op de telefoon staan de foto’s boven elkaar
Dus dan is er geen linkse😉
Pijnlijk zo mooi zijn ze🤩
Mooi proficiat!
Die originele Rouleaux blijft mooi!
Ik kon het niet laten om tóch nog maar eens naar zo’n vouwsluiting te kijken. Zo’n gewone sluiting is toch best irritant met zo’n uitstekend stuk rubber…
Weer naar de juwelier geweest en alles eens even bekeken en uiteindelijk voor de vouwsluiting met wederom blauwe band gezwicht….
Ik mijn herinnering was de sluiting een stuk forser. Nu vind ik de verhouding eigenlijk wel goed.
Misschien is het horloge nu groter, of mijn polsen dikker…
Ander voordeel is ook dat de band wat dikker is en ook even dik blijft over de hele lengte tot aan de sluiting.
Verder is het fijn dat er een fijnafstelling in de schakel zit om de band losser of strakker te dragen. Deze kan je ook nog bijstellen als je de band al om en dicht hebt!
Kost een paar cent, maar dan heb je ook wat. De andere band mocht gelukkig retour.
Paar plaatjes.
Ik ben even snel een dagje heen en weer naar Metzingen en zag o.a. dit in de etalage
Zijn die prijzen interessant?
Voor nieuw denk ik wel. Niet dat het die waarde behoud maar scheelt wel.