Breitling Only Deel III

Eet smakelijk!

22 likes

Wat blijft dat toch een waanzinnig mooie wijzerplaat :drooling_face:

1 like

Klopt, denk dat ik de enige ben hier op het Forum.

1 like

29 likes

16 likes

Ik heb hem al een keer gepost, maar nu in het juiste topic…

27 likes

Inderdaad, juist hier moet je hem showen. Mooi met die gouden lunette. Ik zag hem laatst in de etalage liggen in de ‘Mall of the Netherlands’. Erg aanlokkelijk :slight_smile:

Dank je. Ben er ook super trots op. Lunette had van mij andersom gemogen staal met gouden riders. Net iets teveel bling denk ik. De wijzerplaat vind ik echt betoverend.

Van canvas naar rubber vandaag. Daar komen we de warme dagen wel mee door. Leuke hoesjes overigens waarin Breitling nieuwe straps verstuurd.

16 likes

Zowel canvas als rubber staat hem goed! Ik begin dit model steeds meer te waarderen.

Mooi zo’n hoesje. Ik heb vrijdag een zwarte leren band besteld, die komt hopelijk vandaag of morgen binnen.

1 like

20 likes

13 likes

Welke juwelier is daar nog Breitling dealer of was get tweedehands misschien? Die gouden lunette maakt dit model inderdaad echt af.

2 likes

Volgens mij geen, van Koningsbruggen is geen dealer meer.

2 likes

Ze lagen 2 weken geleden idd bij koningsbruggen in de Mall. Stuk of 5. Helaas sinds verhuizing van Zoetermeer naar Mall mogen ze geen AD meer zijn. Heel erg jammer want ik kocht daar graag Breitlings.

2 likes

Draagt super fijn op rubber :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Zie nu mijn horloge als replica (of hommage) staan op MP. Ziet er op de foto zeer goed uit. Er staat alleen geen Bentley bij mij op de achterkant. Staat alleen op de groene Foutje van de kopieerders denk ik. Zal het vanavond eens controleren.

1 like

Ideaal voor op vakantie. Rubberen band er in + tooltje en onderweg je Breitling op staal.

1 like

En die kost ook maar 800 euro. Koopje! :joy: :joy: :joy:

1 like

Tja, nu hoef ik geen foto meer te posten. De mijnes is nu hetzelfde als de jouwes :slight_smile:

2 likes