Breitling Only Deel III

hehe, nog niet allemaal, nog de ripped band en de vouwsluiting :kissing_smiling_eyes:

13 likes

Ah, die vouwsluiting had ik ook op de B55 met blauwe TwinPro. Fijn ding met microadjustment. Maar werkte toch niet zo lekker als macbookkeyboardknuffelaar. Dus nu eens een doornsluiting genomen op de rubber pro. Ach, dat scheelde aan ook weer 800 euro voor de vouwsluiting.

1 like

Voor dat geld ga je toch geen nepper kopen? Daar kan je heel veel mooie originele merken voor krijgen.

Schi-tte-rend man wat n ding! Helaas ben ik uitgerust met kippepolsjes maar anders…

1 like

De Artem sailcloth is toch echt wel een topper hoor.

15 likes

Vraag! Maat van mij heeft een Breitling uit de jaren 90 en is op zoek naar een horlogemaker. De AD kan het regelen maar gaat rond de 500,- kosten. Iemand nog suggesties voor horlogemakers in de omgeving Amsterdam die Breitling doen? De vrienden uit Alkmaar heb ik al geprobeerd. Thx! M

Nico Rijsman in Culemborg.

1 like

Ik zou altijd bij Breitling zelf doen. Mijn ervaring is altijd goede service en goede garanties (op onderdelen). Daar betaal je dan wel voor.

1 like

Ik meld mezelf ook weer in dit topic :+1:

25 likes

17 likes

Toch maar weer eentje aangeschaft.

30 likes

Soms wel lekker zo’n horloge wat altijd goed loopt. :ok_hand:

19 likes

Zeer mooi hoe een Breitling band geleverd wordt. Vanavond maar even een wissel doen :slight_smile:

8 likes

Ja, mooi he :+1: Mooie leren strap ook!

(overigens vond ik dat Omega bij een nieuwe nato strap ook een zeer mooie case meelevert)

Ik vind deze combi geslaagd :slight_smile:

15 likes

Heren; zoek een stalen band voor mijn Breitling…Weet iemand welke stalen band past op een Chronomat met 20 mm aanzet? Wellicht een ref nr oid, of mss heeft iemand er 1 te koop ? :innocent:

Wordt zo’n rubber band wel met gesp geleverd? Ik wilde er op de site van Breitling een bestellen maar daar staat, onder de prijs, gesp niet inbegrepen. :thinking:

Als je hem in je winkelwagentje stopt krijg je de optie om een gesp toe te voegen. Deze optie kost wel extra :wink:

2 likes

:roll_eyes: oké, thnx!:+1:

Deze ook maar meteen in het juiste topic zetten. Mijn eerst en nog steeds in bezit zijnde Chronomat. Alweer bijna 22 jaar and still going strong.

18 likes