Breitling Only Deel III

Dit is toch e en A 17340 ?
Mooi in deze kleur

1 like

Dankje! Dat klopt idd, de A17340. Deze dial is ook al gebruikt in de voorganger, de A17040. De 3 in plaats van de 0 in het modelnummer geeft aan dat het een COSC certified uurwerk betreft.

Hier weer de opvolger van, de A17360 heeft het opgelegde wings logo maar de kleur oranje van de dial is wat fletser.

Mijn papieren geven aan bouwjaar 2000.
Ik heb hem destijds op chrono 24 gekocht van een particulier uit Duitsland. Mijn eerste aankoop daar.
Het is wel een prettige aankoop, je geld wordt pas overgemaakt na ontvangst horloge en als jij aangeeft accoord te zijn.
Service is onbekend.

Breitling Longitude GMT

12 likes

Ooooooh die is mooi zeg. Klassieker GMT!

1 like

zeker mooi een topper.

Incoming komt deze week binnen prachtig exemplaar, automaat met originele band en clasp, rare green dial :heart_eyes:

10 likes

Wie heeft een beetje verstand van wat de beste (als mogelijk nog oude bling model) de beste ana-digi is?

Weet @MPK mij misschien meer te vertellen!?

Voor mij de Aerospace vanaf 2002 met de Cal 75 super quartz COSC :star_struck: :wink:

1 like

Bedankt man. Is dat kwalitatief goed? ik lees nog wel eens klachten over ana-digi.

Momenteel ook een airwolf in t vizier, maar denk te groot voor mij

maar ik ga eens zoeken naar earo-space

Airwolf begon laat 2006 met ook een superquartz, wel de Caliber 78
Airwolf : 43.50 x 16.70
Aerospace : 42 x 10.40
De groot verschil is de gewicht, meer dan 100gr voor de Airwolf en nog geen 40g voor de Aerospace in titane :yum:

1 like

Gewicht mag t van mij wel hebben, bling ook.
Maar kwaliteit en passing daar gaat t mij om.

Denk dat de 44mm airwolf gauw 50mm of meer ltl is.

En het kaliber wat daar in zit, die 78, is dat betrouwbaar of klachten? Is compleet full set met alles er nog bij zelfs bezelprotector

Is te groot voor je. Zijn beste joekels.
Wel eens om de pols gehad en afgezien van de koop.

Prachtig horloge, maar niet te dragen.

Ik was altijd heel groot fan van de B1 SQ en de Airwolf (heb er 4 gehad). Mooie bling en goede features voor een ana-digi (Breitling DNA op zijn best). Vooral de caseback van de B1 met turbine is werkelijk prachtig. Tja, betrouwbaarheid na bijna 20 jaar is misschien wel een ding. Vervangen van deze calibers is kostbaar.

2 likes

Dank voor de info boys.

Heb m nog niet omgehad idd, maar was ergens al wel van overtuigd idd dat t te grof zou zijn

Dan moet je voor een Aerospace gaan, die is subtieler, maar veel minder bling bling door zijn titanium…
Ik zelf wil graag nog een keer een B1 of Airwolf hebben…

1 like

Een airwolf had ik dus wel een mooie gevonden dacht ik, maar te groot zoals genoemd

New tech meets old tech in Belgisch Limburg.

10 likes

Datum aan, dankzij YouTube haha

13 likes