Mooi zo met die Nato strap…
Mooi shot. Wat ik mij altijd afvraag, hoe lang werkt een goede batterij in zo’n kast? Gewoon uit nieuwsgierigheid
Mooi mooi…guilty pleasure dan maar;
In 1995, toen ik nog studeerde en leefde van een studiefinanciering en ov kaart, kocht ik ooit (en voor het laatst) deze, maar dan een replica. Zo trots destijds, maar goed ik denk dat ik niet de enige ben die ooit met een replica a is gestart.
Lijkt mij sterk…
Waarom lijkt je dat sterk?
Waarom zou je dat doen? Roermond is namelijk een geweldig punt waar het gaat om overjarige modellen.
Omdat een merk als breitling dat straks niet meer wil. ook niet voor overjarige modellen. Ze willen niet geassocieerd worden met koopjesjagers, action, enz.
Dat denk ik dus ook. Breitling wil zich hoger positioneren. Dat zie je al gebeuren met de prijzen en met het feit dat er vrijwel geen korting meer wordt gegeven.
Niet dat ik het erg vind. Want de huidige line-up kan me maar weinig bekoren.
Als zelfs de wings al verdwijnen van de nieuwe generatie SuperOcean, die ze altijd heeft gehad, houdt het voor mij op.
Ik vind ook de wat oudere generatie leuk. Ben weer zoekende naar juiste breit-bling
Zijn er al plaatjes van die nieuwe superoceans?
Een horloge om naar een sportschool
Niet goed dan???
Moet toch overal een beetje shinnen??
Dit vind ik zowat de mooiste die ik al gezien heb. Ik kan er blijven naar kijken.
Tsja, wat zijn koopjesjagers. Heel eerlijk gezegd zijn de prijzen in de outlet nog steeds pittig hoor. Het is niet zo dat ze standaard onder retailprijs weggaan, tenminste dat is mijn ervaring. Een gemiddelde overjarige transocean bijvoorbeeld in Roermond (zoals afgebeeld) 7,5k en op chrono staan ze voor dezelfde prijs. Niet heel veel goedkoper dus…
Nee helaas niet… ik kan er sowieso 0,0 iets over vinden op andere forums of Facebookgroepen. Behalve de gedetailleerde beschrijvingen van @ronp. Dus ik ben benieuwd. Maar als het wings logo al niet meer op de dial pronkt haak ik vrijwel zeker af.
Dank je
Graag even jullie hulp. Manlief wordt 50. Een speciaal cadeau mag dan wel eens. Helaas geen onbeperkt budget. Ik ken er te weinig van en ga vooral op het uiterlijk af. Mijn man is is helemaal weg van de Navitimer, die van RGS vinden we helemaal de max, maar is helaas buiten budget.
Nu hadden we volgende 2 exemplaren gezien in Roermond. Op 150 eur na dezelfde prijs, de B01 4900, de andere 4750
En dan ook 1 op marktplaats van 2015, maar dan een Superocean 46, wat sportiever, maar ook mooi. Prijs wel 3250 met rubber bandje. Graag advies, prijzen ok?
Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes, Sarah
Wat is RGS eigenlijk? Leuk dat je kijkt naar een Navitimer als cadeau.
Ik vind zelf die klassieke Navitimer met scale erg mooi. Wat is daar de prijs van bij de Breitling Outlet?
Edit:
Aha never mind.