tentotwo heeft ook een mooie navitimer liggen
RGS, het forumlid hier, foto van begin juni
Ook gezien, maar ben niet zo zot van die bleke wijzerplaat
3K goedkoper vind ik wel een mooie prijs voor zo’n world-timer Transocean. En voor Breitling is dit een mooie afprijzing
Overigens toen ik er een paar maanden geleden was, was het zo dat op bv die prijs van 7300 euro ook nog vaak 10% extra gegeven wordt. Overigens niet op alle modellen. Dan is het absoluut gezien veel geld maar relatief gezien echt een koopje. Inhouse caliber + GMT complicatie!
tja. Ik wil zelf ook nog steeds eens kijken bij Roermond. Maar snap wel als breitling er mee zou stoppen
Leuk zo’n cadeau voor 50!!! Daar ga je hem echt heel blij mee maken denk ik.
Ik zou voor de Navitimer 8/Aviatior gaan met de B01. Een Breitling met een eigen caliber is dan nog net wat spannender vind ik (De gewone Navitimer heeft een Valjoux 7750 caliber). Daarnaast komt de Navitimer 8/Aviatior minder voor in het wild dan de Navitimer omdat de Navitimer 8 een minder groot succes is geworden. Het model had oorspronkelijk “Navitimer” op de dial maar is later hernoemd naar “Aviator” (het was te verwarrend voor de markt). Maar wel een geweldig horloge. Ik zou hem overigens liever kopen in Roermond dan vanaf Chrono24/Marktplaats.
Moet je zeker eens doen. Het is wel handig als je dan budget hebt want de verleiding met die prijzen is dan wel heel erg groot.
Zeker doen, maar verwacht geen koopjes.
Navitimer,erg mooi. De SO van 2015 persoonlijk wat minder. Ben nog geen 50, maar als mijn partner met een navitimer aan zou komen…yeah
Tussen deze twee zou ik voor de Navitimer gaan. Is volgensmij makkelijker te onderhouden voor vele horlogemakers. Daarnaast oogt het naar mijn mening wat kleiner door de dunne lunette. Heeft I al een horloge met een 9-6-3 configuratie of 12-9-6 gehad? Is een voorkeur wat dat betreft bekent?
Zilveren indexen verkies ik overigens zelf altijd boven cijfers.
Bedoel je dan de aviator of die andere Ik vind het vooral een klein prijsverschil voor een B01 of een ander binnenwerk. Ik merk dat je niet overtuigd bent dat het koopjes zijn in Roermond, maar die aviator is van 7000 naar 4900, dat lijkt met toch ok?
Groetjes,
Sarah
Voordeel van die B01 kan zijn dat die 5 jaar garantie heeft met na 2 jaar een groot onderhoud. Mijn ervaring ermee is niet best maar dat is denk ik omdat ik het lot uit de loterij heb van uurwerk waar alle onderdeeltjes net binnen de marge vallen en daardoor het geheel er nu 4 keer buiten.
Het andere uurwerk is kwalitatie misschien iets minder (niet dat daar iets van gemerkt zou moeten worden) en maar 2 jaar garantie. Maar daar kan je dan wel bij de horlogemaker mee aankomen en dat kan heel veel schelen op termijn. Daarnaast zijn dat bewezen betrouwbare uurwerken volgensmij.
Ter verdediging: Ik ben aan mijn 4e horloge met B01 en heb nog nooit 1 enkel probleem gehad
Geen ervaring met 1 van beide configuraties.
Dus dat maakt niet zoveel uit. Ik kan je wel volgen voor wat de cijfers betreft.
Die andere,maar blijft kwestie van smaak. By the way, er staan in Roermond altijd 2 prijzen afgebeeld. Maar de hoogte prijs is altijd de allerhoogste in retail geweest, dus beetje lekker maken is het wel. Laat je daar niet teveel door leiden. Op zich nog steeds een mooie prijs, alhoewel ik de prijzen er toch nog eens op na zou slaan op chrono24.
Ps. 5 dagen terug stond er nog een mooie gebruikte op het forum. Weet niet hoelang je nog tijd hebt, maar je zou het forum ook in de gaten kunnen houden. https://www.horlogeforum.nl/t/tk-breitling-navitimer-1-compleet-3500-euro/399036?u=breitling-supertall
voor deze was ik te laat idd
De advertentie is weg. Maar ik heb nog wel even. Ik zou hem ten allerlaatste begin september moeten hebben. Hopelijk verkoopt er nog iemand een mooie (liefst met blauwe wijzerplaat )
Dat was mijn vorige Navitimer 1 zo goed als nieuw. Was met 1 dag weg