VET een 48mm Navitimer. Dat is pas een big boy! En natuurlijk een van de B01 afgeleide B04.
Overigens zie ik op de lugs al behoorlijk wat gebruikssporen. Zou een no-go voor mij zijn.
VET een 48mm Navitimer. Dat is pas een big boy! En natuurlijk een van de B01 afgeleide B04.
Overigens zie ik op de lugs al behoorlijk wat gebruikssporen. Zou een no-go voor mij zijn.
Dan ga je wel.iets vinden, maar zou zeker ook dit forum in de gaten houden. Succes!
Om de hoeveel tijd koop/verkoop jij zo gemiddeld? Misschien wil je je nieuwe navitimer tegen begin september verkopen? Pretty please???
Die ik gezien had was de superocean heritage chrono 46, zwart. Deze is ‘te blauw’
Wife says NO. Hahaha, ik moet het weer even doen met de examplaren die ik nu heb. Maar ja, ik zeg nooit nooit.
Wat is de L2L maat van deze SO?
Die is echt mooi! Al vind ik de chrono dan nog net iets mooier Maar die lijkt wel zwart hoor
Dat is te doen,dat heeft mijn Colt ook,thanks
Owh maar misschien dan op chrono24 ook een zoekopdracht opslaan voor een 1972 model? Dan krijg je een melding als er een uit dat jaar op redelijke afstand te koop aangeboden wordt.
Hele gave band hoor
Thanks was al even aan het kijken naar die canvas.
Nice, is dat 24/20?