Ik krijg zo ongeveer een kunstkop van die Breitlings
Deze Avenger Seawolf
Krijg ik niet meer uit mijn kop

Ik krijg zo ongeveer een kunstkop van die Breitlings
Deze Avenger Seawolf
Ik snap jou helemaal
Hij is echt gaaf
erg hee. horloges
Ik loop al dagen allerlei smoesjes te verzinnen;
Of zal ik een breiclubje gaan zoeken, is waarschijnlijk rustiger
Lekker is die hoor
Ik ben met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid beland in het stadium van “heroverwegen van de collectie”
Ik bezit een 5 tal horloges die maar liggen te liggen en merk dat ik mijn Breitlings (2 op dit moment) en mijn Longines spirit bij toerbeurt draag.
Strikt genomen zou ik dus eigenlijk naar een 5 piece collectie kunnen gaan.
1 om de pols en 4 in een degelijke leren Watchroll ( die ik gisteren in Las Vegas Nevada USA besteld heb)
Zouden dan alle 5 wat meer high end horloges kunnen worden.
Of ben ik de enige die zo loopt te klootviolen
Nope
Ik neig zelf naar een 3 piece collectie van Breitlings
Weet alleen nog niet welke 3de het ooit moet gaan worden
Een gele avenger is wel heel lekker
Maar dan moet mijn Steelfish denk ik wel een met zwarte plaat worden
Da’s een pak van mijn hart
Ikzelf denk aan:
3 Breitlings,
2 Longines of 1 longines en 1 Tudor
Ik ben voorstander van een 3piece verzameling (Breitling). Anders krijg ik zware keuzestress en kan ik niet optimaal deze hobby beleven Sjiek-Neutraal-Sportief. Elke dag dus treuzelen voor de horlogekast om een keuze te maken
Wat een luxe toch hè.
Doen dan! Ik heb hem ook en draag hem op zwart leer. Vind het iedere dag weer een lastige keuze, of de Avenger 43 of de Seawolf II
Doe dat nou niet!!!
En dat veroorzaakt nou precies de ellende.
Sinds deze kist hier geland is ben ik helemaal om
Ja herkenbaar , nu nog op zoek naar een mooie steelfish, na die van Ritchie1 bewonderd te hebben krijg ik hem niet meer uit mijn hoofd🤦.
Mooie collectie zo! Hier ook echt mijn favoriete merk. Ik zit stiekem ook weer te kijken naar een 3e. Ik zou het liefst een chrono willen rond de 43/45mm.
Haha ik doe in ieder geval al een tijdje mee met dat klootviolen, maar ben echt happy met m’n 4-piece nu (nog)!
En ik heb dat nadat ik de gele seawolf bij jou heb gezien……