Breitling Only Deel III

Nog ééntje van vandaag :grin:

15 likes

Staat hem goed!
Blauw genomen ?

1 like

Klopt, blauw vond ik net wat mooier matchen.

En ik kreeg de blauw aangeboden met een matte gesp dus dat was perfect voor mij.

1 like

19 likes

Jaa eens, mooie combi!

1 like

23 likes

Ff bewegende beelden

21 likes

:heart_eyes::heart::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

17 likes

12 likes

Ik vind het een super mooie band (heb hem zelf ook) maar niet voor dit horloge, sorry. Dit horloge is een mooie klassieker en daar hoor imo een mooie zwarte croco band op.

2 likes

Ik vind de originele croco en glad lederen echt te eenzijdig
Staat prachtig bij netjes gekleed .

Maar bij casual en / of korte broek oid is canvas of deze band mijn winnaar .
Maakt het horloge ineens stuk meer allround en dus meer draagbaar .

Qua leer heb je wel wat meer keuze qua kleur, kan je iig matchen met riem en schoenen
Canvas is zwart het enigste haalbare vind ik, sneaker proof!

5 likes

17 likes

Afgelopen maand de Breitling Only’s topics doorlopen nadat ik er overtuigd van was dat het volgend horloge toch echt mijn eerste Breitling moest worden. :blush: Had de Cobra gele Seawolf bij de AD gepolst. Super mooi om de pols. Maar twijfelde toch een beetje of die wijzerplaat niet snel zou vervelen. Toen kwam ik deze semi vintage Seawolf in titanium tegen. Die moest ik hebben! Tijdje geleden dat ik zo enthousiast was over een incomming horloge. Wat een heerlijk zomers blij gevoel krijg ik ervan zeg! Dus nu kan ik na al die like’s die ik hier wel eens gaf ook is wat posten! :sunglasses::facepunch:t2:

26 likes

Vet

1 like

Heel gaaf :ok_hand:t2: gefeliciteerd

1 like

Je krijgt van mij een like! Heerlijke klok, daar ga je veel plezier aan beleven :+1:

1 like

En van mij ook :wink:
Vet horloge hoor, ik had deze :arrow_down: vorige week gepast, en kan al een week niet meer slapen.

Uiteraard gefeliciteerd met deze knaller :+1:

8 likes

Daaah wat een pareltje! Die syringe secondenwijzer is geweldig

1 like

Wat is deze Colt toch heerlijk, 3x gekocht, 2x verkocht. Nu ondertussen al dik 1,5 jaar in bezit en krijgt by far de meeste draagtijd.

19 likes