Breitling Only Deel III

1 like

Over de band gesproken, althans de stalen even, hebben die snel last van stretch?
Zag er online een paar maar ik weet niet wat een normale afstand is tussen de schakels of dat die stretch heeft

Ook vanuit de fabriek dus, dank je.

De afstand is onderdeel van het kenmerkende design
De banden zijn top

1 like

zeggen in de advertentie van wel. Anders referentie nr google. zie je t vanzelf

1 like

Tegenwoordig (sinds 2018) is het verplicht een diamant certificaat mee te leveren voor de fabrikant. Als die erbij zit, is het duidelijk. Daarvoor durf ik het niet te zeggen.

1 like

Nope 65km/h om Pampus raggen

1 like

Dus dit is een normale goede afstand?

1 like

Ja inderdaad
Zie hieronder
Deze banden zijn “rock solid”
Zeker niet vergelijkbaar met het “blik”
van Rolex uit dezelfde periode

5 likes

En straks je dure breitling op de tegels omdat hij aan een goedkoop verkeerd kut bandje zit. Mij niet gezien

Vers van de pers

18 likes

gaat mij buiten origineel of niet ook om samenstelling. Zouezo de originele pennen gebruiken, maar heb met goedkoper rubber al meerdere banden kapot gehad. Die rubberbanden van breitling en andere merken zijn duur, maar niet voor niks. Zit 'm in samenstelling van materialen en duurzaamheidstesten

2 likes

Prachtig :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

precies dit. Niet doen.

Mooi hoor!

Zie dat deze horloges ook nu meer kosten dan toen nieuw.
Hebben het wel over Rolex dat die waardevast zijn.
Zag bij een advertentie van een Crosswind de originele rekening van nog geen 5000 DM.
Vraagprijs rond de 4000 euro.

1 like

Ik ben t wel met @BadgeandBezel eens. Niet alleen horloges, ook bandjes. Dit soort spul kopen en laten rouleren (op mp ook veel te vinden) werkt t in de hand dat ook de beginnende horlogeliefhebber teleur gesteld wordt en met fake rondloopt. Dan liever een barton band of iets dergelijks, maar geen fake wat als breitling verkocht wordt

2 likes

13 likes

Helaas ook bij te benoemen dat ook grotere namen waaronder een aantal bekende bandenmakers zich helaas ook hiermee inlaten fake sluitingen te gebruiken

Zonde eigenlijk dat Breitling deze kleuren zelf niet produceert
Gewoon ander kleurstof erin en draaien die hap

1 like