Is verwijderd.
Het is ergens jammer dat ze de kleuren niet overnemen inderdaad. Lijkt me niet de moeite. Maar het is helaas niet anders. Ze hebben zwart en blauw dacht ik
Edit: ik zal even wat post verwijderen. Top
zeker jammer. Ik wou n witte
Hmm origineel rubberband met gesp gaat nog wel …
Kreeg te horen dat voor mijn titanium seawolf vaak de stalenvouwsluiting wordt gebruikt omdat de losse vouwsluiting in titanium rond de €700,- kost bij breitling
En als je een niet horlogeliefhebber uit moet leggen dat een rubberband met vouwsluiting €410,- kost snap ik wel dat ze raar kijken
Zo FF lekker zweten in de airco met deze Breitlight topper
Sinds de Steelfish bij de horloge maker is is deze bijna niet meer van de pols geweest…
Over dure banden gesproken:
Ik zou heel graag deze willen voor mijn Super Avenger II met blauwe plaat.
Kan iemand mij uitleggen waarom deze zoveel duurder is dan de normale rubber banden?
Ja da’s duurder dan de vouwsluiting die ik al heb
Vandaar mijn vraag.
Hmm,da’s best idioot voor een stukje rubber van een paar centen.
Ik weet niet of ik dat ervoor over heb
Wat kost een stalen band eigenlijk?ik dacht zo’n €500/600 maar dat zal dan ook wel duurder zijn
Nog 1 stomme vraag wellicht, maar dat goud in de band en op de kast is echt goud toch?
Hey hey het is “voorbips” he. Beetje respect voor die wijven aub
snap niet wat je bedoelt
Ik zag dit exemplaar, daarbij lijken de kroontjes wat afgesleten, qua goud.
Wat niet zou kunnen bij echt goud.
Maar vermoed dat het gezichts bedrog is, verkeerde lichtval of weerkaatsing.
Vandaar even de twijfel bij me of ook dat gedeelte echt goud was.
Ah, ik denk dat je met kroontjes de ruiters op de bezel bedoelt …
Echt goud is zachter dan staal … en met dragen en polijsten slijt goud harder dan staal
Ik denk dat hij de chrono pushers bedoelde. Die lijken idd wat wittig op de puntjes. Maar volgens mij is dat lichtinval.
De pushers zijn verguld staal, dus kan heel goed dat het staal er door komt.
Ja , ik zat naar de foto te kijken zag daar niks vreemds aan maar wel ruiters waar bijna niks van over is.