Haha zero fucks
Nieuwe lunette palveer en reinigen van de lunette. Of de kast moet uitgesleten zijn door zeer veel met de lunette te “draaien”.
Als er stof en vuil tussen de fixatieveer en de richel in de schoorsteen van de kast zit dan kan hier ook materiaal weg slijten. In de lunette zitten dus 2 veren, een is de veer die hem netjes laat inklikken en de andere zorgt ervoor dat hij op de kast blijft zitten.
Dank je wel! Ik ga er eens naar laten kijken. Bij mij zat er volgens mij maar één veer in
Gaaf! Blijf ze met 140 piek voor een Natootje wel echt prijzig vinden.
Dat wel ja maar is inclusief de gesp dus dat scheelt al iets haha.
Voor wat dient dat ‘gekke flappie’ dan? Ben niet thuis in nato bandjes.
NA , heerlijke no nonsense gooi en smijt summer/holiday watch!
Een Superocean uit eind jaren negentig gekocht van de eerste eigenaar. Natuurlijk met de enige echte Coral dial waar het Breitling DNA vanaf spat! Full set en 23 jaar lang niets aan gedaan. Ondanks dat deze referentie A17040 nog niet eens COSC gecertificeerd is loopt ie toch bijna binnen die limieten. Vorige eigenaar droeg m in afwisseling, dat moet gezegd worden. Twijfel nu beetje over welke service ik doe. Bij Breitling NL zal een duur geintje worden , want die gaan natuurlijk ook weer miepen over de verkleurde lumeparel in de bezel, lume op de wijzerplaat, de paar krasjes op het mineraal (jaja!) glas etc . Dan ben je zo weer 1000 knopen verder. En het leuke van de vroegere Superocean referenties is dat ze zo goedkoop zijn ! Iemand adviezen ?
Mooi horloge, jammer dat orange eruit ligt
Heb jij m gekocht!
Heb getwijfeld , zo een gaaf horloge.
Vind vintage alleen wat spannend .
Gaaf! Ik heb al heel erg lang de blauwe variant…ik twijfel ook erg waar ik hem laat onderhouden…die van mij is er echt wel hard aan toe
Breitling gaf mij een week geleden de keuze of ik las wilde vervangen of niet. Wellicht zijn ze iets klantbewuster geworden
Hoe lang is heel lang? Ik heb er heel lang geleden eentje verkocht!
Goed om te weten! Dank! Ik zag op de site 375 piek voor full service, kwam daar nog ellende bij? Polijsten berekenen ze apart ook, €140. Ook al een verbetering in elk geval.
Ik had een dames Quartz maar ook daar de losse optie tot polijsten.