Breitling Only Deel III

Uit het warme nest.

15 likes

22 likes

13 likes

18 likes

Mooi horloge :ok_hand:t2:

1 like

13 likes

Helaas slecht nieuws, voor de 4e keer dit jaar (horloge 9 maanden oud) zal mijn horloge terug moeten voor reparatie. Twee eerdere keren ging de minutenwijzer van de chronograaf niet altijd mee. Dit keer is die wijzer iets te overijverig en verspringt die twee keer per minuut 🥲. Ik heb echt pech met deze B01. Net een teleurgesteld mailtje richting Breitling verstuurd. Toch wel een deuk in mijn kwaliteitsbeeld van mijn favorite merk. Ik hou jullie op de hoogte mochten ze mij vertellen waar het aan zou kunnen liggen.

1 like

Mijn Navitimer de deur uitgedaan naar gedoe met de gangreserve.
Dit was overigens na de eerste service.

Wat een ellende !

1 like

Dat is ook niet best idd

Gaat ieder keer de horloge terug naar Besançon of gewoon bij de AD-service in Nederland ? :thinking:

Thanks, maar lees hierboven de problemen bij eigenaars van een B01 uurwerk en dat is eerlijk gezegd wel een beetje verontrustend.

1 like

Is er iemand in het bezit van een Aerospace evo en die mij kan zeggen hoe groot hij draagt.
Ik zie dat de l2l 51 mm is, hetzelfde als mijn sinn ux. De aerospace heeft wel een kleinere diameter en is minder hoog.

Ik heb nog geen enkele dealer in België gevonden die hem in stock heeft zodanig ik kan passen.

Terug naar de importeur, maar wat is er in Besançon?

Ligt echt aan hoe plat de pols is. De kleine Navi is ook iets van 50 mm l2l maar ik heb hele platte polsen ondanks een kleine omtrek.

1 like

Ook een beetje pech denk ik. Gelukkig 5 jaar garantie want is toch wel mn holygrail :grimacing:

2 likes

Eens, daarom blijf ik bij de 7750 uurwerken van Breitling.

2 likes

Besançon is een van de ‘Headquarter’ van Breitling in Frankrijk,
Ik hoor op een andere forum dat veel leden daar hun horloge terug sturen voor somige gevalen
Ik weet natuurlijk niet als een gelijkwaardig centrum ook in Nederland/Belgïe is maar daar zijn veel ‘zwaardere’ problemen opgelost

5 likes

Zijn hier forumleden met een Endurance? En wat is jullie mening?

Ben gecharmeerd geraakt. Vind het een ideale horloge voor de daily dingen. Lekker op het strand zonder je druk te maken.

Mijn voorkeur gaat uit naar de witte en dan banden te wisselen.

5 likes

Owh nee ik heb de horlogemaker bij de importeur gesproken, die is denk ik een kundig mens. Heb ook het vermoede dat het niet aan de horlogemaker ligt. De grote van de onderdelen staat aanpassen daarvan eigenlijk niet toe. Dan kan je veel makkelijker de boel vervangen.