Breitling Only Deel III

Goedemorgen!

8 likes

Ik probeer het hier toch ook nog even… is er iemand die mij zou kunnen helpen aan een schakel? Of wellicht iemand die een handelaar weet die eraan kan komen?

Vraagje;
Jouw horloge heeft geborstelde lugs terwijl de Breitling,in de post voor jou,gepolijste lugs heeft.
Volgens mij zijn het dezelfde horloges.
Best verwarrend als je de renders op de Breitlingsite bekijkt lijken alle lugs mat terwijl ze in de praktijk vaak hoogglans zijn :thinking:

Origineel zijn ze gepolijste, maar jij kunt ze laten borstellen
Ik heb het gedaan met mijn stalen band, de voorzijd is geborsteld en de zijkanten gepolijste :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Vind ik ook veel mooier👍🏻

Inderdaad was ie nieuw gepolijst, zowel kast als band.
Dat heeft geen dag geduurd :sunglasses:
Was me veel te shiny dus alles geborsteld.

Edit: n afschrijfmonster is t toch al :speak_no_evil:

12 likes

Wow,knap gedaan👍🏻zo zou die bij de juwelier moeten liggen(lijkt ie tenminste op de render)

1 like

Heb je dat met scotch brite gedaan?ziet er superstrak uit

Waar kan je ze laten borstelen als ik vragen mag want ik wil dat met mijn Avenger ook graag. Vind het inderdaad ook mooier.

:smiling_face_with_three_hearts:

Zou ook mijn kast moeten laten doen :face_with_raised_eyebrow:

Nu was mijn Colt volledig geborsteld. De kast en de band. Beetje tegenstrijdig voor een Breitling maar daarmee wel een echte toolwatch.

Lekker glimmen mannen. Het hoort erbij!

18 likes

Tja eigenlijk maar zoveel horlogefreaks zoveel smaken :grin:

Yes.
Band er af, zijkanten afplakken.
Ik heb t met een Scotch rol in de draaibank gedaan. Ook de ronding van de schakels meenemen door ze allemaal even re kantelen.
Voor de kast is het afplakken heul erg lastig. Bezel er af. Maar is wel oppassen. Dat je niet door de tape heen borsteld… het glas en diens zitting zijn snel beschadigd.

Bergeon heeft er wellicht betere spullen voor. Ik vind “mijn” brush eigenlijk nog iets te oppervlakkig in vergelijk met bijvoorbeeld de binnenkant van de band, die is origineel gebrushed en lijkt ietsje groffer.

4 likes

1 like

Ja ik weet het @StefanW1. Ik heb ook spijt. :sneezing_face: Ik ga maar weer eens bellen met de outlet, kijken of ze nog iets binnenkrijgen van een vorige SuperOcean of Colt. Dat blijven toch wel mijn favorieten.

2 likes

18 likes

15 likes

Vandaag ook weer eens de stalen navitimer

19 likes

Navitimer Olympus

19 likes