Breitling Only Deel IX

Zoals @FRank71 aangaf heb ik die ervaring… gewoon doen! Ga je absoluut geen spijt van krijgen. Draagt heerlijk en voor ieders voorkeur is er wel een kleurtje te vinden :ok_hand:t3: Laat je ook niet afschrikken door 44mm. Zelf heb ik de gele en blauwe in 44mm gehad… mijn vriendin heeft nu de roze in 38mm… en zelf heb ik deze besteld…

En degene die ik eerder benoemde:

Let wel: de nieuwe band, zoals op de roze, is een stuk soepeler dan de oude variant op de gele en de blauwe! Dat scheelt echt in draagcomfort.

11 likes

Ga voor die speedmaster! Die ben je in geen tijd beu. En dan verkoop je die voor een chronomat.

HF logic. :hugs:

Oh, die zwarte ZEP in het blauw is zelfs nog wat aantrekkelijker. Verkeerde topic, I know.

1 like

Dit lijkt me ook wel wat.

2 likes

Ik heb de mijne ook juist eens nagekeken. Bij mij staat er ook niks en dat is 2024 Navitimer.

1 like

18 likes

Goedemorgen Breitling liefhebbers

15 likes

Oude topic met t verhaal teruggevonden

Aan de arbeid

12 likes

Goedemorgen :grin:

18 likes

Rubber staat ook prima, heb een band besteld voor op mijn vouwslot maar voor nu is dit ook goed :grin:

14 likes

In na volging van @Jooost ben ik maar even en topic gestart voor de Navitimer :rofl:

1 like

13340

Nee, deze is niet te koop

13 likes

11 likes

Ja ik vind zo veel mooi,nu vallen er wel een aantal af door de prijs maar dan nog. Ik weet dat ik er minimaal nog 1 bij wil maar ben er nog niet uit welke

Deze

2 likes

6 likes

Heb je deze?

1 like

Goede vraag. Kreeg het ook niet gevonden :sweat_smile: uitgaande van deze foto denk ik alleen de grote cijfers?

Maar misschien heeft iemand deze die het kan bevestigen.

2 likes

Yep … :+1:

1 like

Erg mooi, dat wordt zeker mijn volgende breitling. Ik heb die in april gepast toen ik mijn gs kocht.
Had nooit gedacht voor deze te vallen en moest me echt beheersen om deze ook niet gelijk te kopen.

1 like

Ik vond ze meteen mooi gemaakt maar moest het ook even op me in laten werken.
Daarna nog een keertje gepast en toen ik eruit was welke kleur het moest worden wist ik ook zeker dat dit m moest worden.
Heb voor naast de stalenband al wat leer besteld , kan ik altijd nog afwisselen :grin::+1:

1 like