Dan toch eindelijk een schakel bij. Na 3 maanden kan deze nu wel voor meer dan enkele uurtjes dragen.
Heel tevreden.
Dan toch eindelijk een schakel bij. Na 3 maanden kan deze nu wel voor meer dan enkele uurtjes dragen.
Heel tevreden.
Veel lezen en likes geven, dan ben je over één uur Level-1
En dan kun je foto’s sturen.
dank je wel ![]()
Wie doet welke horloge morgenavond om…?
Ik twijfel tussen de Astron en de Navitimer. I.v.m. vuurwerk, regen en dronken k*t volk ben ik bang dat de Navitimer naar de kloten gaat.
Ik pak wel een horloge van AliExpress ![]()
Dank je wel. Als je op het icoontje 2e van rechts drukt kan je in je fotogalerij komen en foto’s plaatsen.
Mooie set
![]()
Dank je wel ook erg blij mee😀
Dat is een stuk beter ![]()
Ik sta buiten en er zijn een aantal die altijd even aan mijn horloge moeten zitten ![]()
Dan is de AliExpres optie inderdaad het beste😂
Ja
![]()
Mijn vrienden hebben niet zoveel met horloges dus heb daar geen last van haha. De enigste keer dat ik in het openbaar had dat iemand mijn pols pakte om mijn horloge te bekijken was in een kroeg in Amsterdam en dat was de host van het YouTube kanaal Talking timepieces😀
Dat is wel leuk ![]()
Als iemand wil kijken vind ik dat geen probleem. Alleen zitten er een paar bij die tegen het glas aantikken en aan de band lopen te trekken. Dan word ik helemaal gek.
Dan terug tikken is meteen afgelopen ![]()
Ik heb dit een keer in Griekenland gehad dat een wildvreemde dat deed. Wel met gelijk een compliment erbij, leuk gesprek gehad.
Het is meestal goedbedoeld en vooral als er wat drank in de man zit ![]()
![]()
Dat moeten ze inderdaad bij mij ook niet doen.
Ik schrok er in eerste instantie ook van maar hij was heel enthousiast en was wel duidelijk dat hij veel van horloges wist. Inderdaad een biertje met hem gedaan en een heel leuk gesprek gehad en volg nu zijn YouTube kanaal.
Normaal gaat het ook goed, behalve als er drank in komt, zeker met oud&nieuw. De mensen om mij heen hebben nog al een mening over hoe ik mijn leven leid. En dan krijg je een soort van afgunst dat mijn horloge meer heeft gekost dan hun auto (die ook nog op afbetaling is).